Preskočite tek in raje naredite to vajo, s katero boste pokurili še več kalorij

Kako pa vi skrbite za svojo postavo in fizično aktivnost? Čas je, da zamenjate svojo rutino in izberete vadbo, ki vašemu telesu prinese več koristi.

Preskočite tek in raje naredite to vajo, s katero boste pokurili še več kalorij - Foto: Instagram

Naveličani vsakodnevne vadbe in teka, ki ga izvajate že leta, ta pa je že zdavnaj prenehal prinašati rezultate? Vam je vadba postala muka?  Morda je čas za spremembo rutine in mi vam lahko pomagamo. Nič več vsakodnevnega, monotonega teka, ki ne gradi vaših mišic, raje se odločite za poskoke, s katerimi boste v kratkem času pokurili veliko več kalorij, vaše mišice pa bodo imeli izrazitejši tonus.

Skakanje s kolebnico ali poskoki so ena od tistih vaj, ki ste se jih v otroštvu najverjetneje radi posluževali, kasneje pa ste na takšno vadbo hitro pozabili.  Vendar skakanje ni samo za otroke - je odlična vadba, ki jo lahko izvajate v vseh starostnih obdobjih.

Ne spreglejte: 

Skakanje s kolebnico ali vrvjo je zelo priljubljena vadba in presenetljivo vsestranska, saj vam omogoča različne vaje, od tekaških skokov do vadbe HIIT. Zaradi številnih prednosti pa jo boste tudi sami želeli vključiti v svojo rutino, ena izmed prednosti je zagotovo ta, da jo lahko enostavno izvajate doma. To je velik plus v času, ko se veliko ljudi še vedno boji obiskovati telovadnico. To orodje za vadbo je lahko izrazito poceni, omogoča prenosno obliko kardio vadbe in krepitve celotnega telesa.

Pri skakanju s kolebnico v krajšem času pokurimo več kalorij kot pri teku, plavanju ali kolesarjenju. Z vadbo krepite celotno telo, kvadricepse, roke in jedro, zato je to neverjetna vadba za celotno telo. Skakanje s skakalnico vam omogoča dobro kardio vadbo, hkrati pa nudi odličen trening moči spodnjega dela telesa, pravijo strokovnjaki. Deset minut skakanja na dan, to je vse, kar zares potrebujete za zdravo telo in učinkovito vadbo. Prihranite si svoj čas in še vedno učinkovito vadite, velika zagovornica takšne vadbe pa je tudi Kim Kardashian

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

S kolebnico lahko skače skoraj vsak, pravijo strokovnjaki, vseeno pa ti opozarjajo, da bi morali vsi, ki imajo težave s spodnjimi sklepi, se pred samo vadbo, posvetovati z zdravnikom.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner)

Prednosti skakanja s kolebnico:

Vaša vadba kar naenkrat postane zabavna, skakanje s kolebnico je povezano z otroštvom, in vsem nam vzbuja prijetne, nostalgične občutke, zaradi česar je takšna vadba lahko zabavna in precej drugačna od vadbe na tekalni stezi ali kolesu. Morda boste s takšnimi poskoki zoper obudili občutke brezskrbnosti, ki ste jih imeli kot otroci. Skakanje predstavlja izziv tako za otroke kot za odrasle. Ko enkrat osvojite osnove, so vedno na voljo novi izzivi in načini za ustvarjalnost.

Skakanje s kolebnico je enostavna kardio vadba. Če iščete učinkovito kardio vadbo, je skakanje po vrvi ena najboljših vaj, saj se pri vadbi močno dvigne srčni utrip, pojasnjujejo strokovnjaki. To je zato, ker pri njej sodeluje veliko različnih mišičnih skupin naenkrat. Če 30 sekund skačete s kolebnico kakršno koli hitrostjo, boste to začutili, saj je med različnimi mišičnimi skupinami veliko koordinacije. S skakanjem lahko dejansko skrajšate skupni čas, ki ga morate nameniti vadbi, če želite ostati zdravi, saj so intenzivne vadbe, kot je skakanje, približno dvakrat bolj učinkovite kot zmerno intenzivne dejavnosti.

Če je torej vaša glavna oblika vadbe skakanje, morate na teden (skupaj z vajami za krepitev mišic) vaditi le 75 minut v primerjavi z zmernejšo vadbo, kot je hitra hoja ali tek. Prav tako pa skakanje s kolebnico pomaga pri ravnotežju ter krepi vašo ekskluzivno moč. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Poosh (@poosh)

Čeprav je skakanje lahko precej intenzivno, je lahko pravzaprav zelo meditativna dejavnost. Ko začnemo skakati s kolebnico ali izvajati poskoke, pravzaprav lahko zelo enostavno najdemo svoj meditativni prostor, slišimo svoj ritem srca in se sprostimo ter celotno pozornost usmerimo v ohranjanje enakomernega ritma in dihanja.

Fotografije: Instagram/@poosh

Preberite še: Ključni izdelek, ki ga potrebujete za preventivno nego kože: Brez tega izdelka nikoli ne bi smeli zapustiti svojega doma

Priporočamo tudi: Endometrioza in spolnost: "Ni čarobnega recepta, samo poti, ki jih je treba raziskati in prehoditi, da se počutimo bolje"

Najbolj brano