Virginie Viard je to nit prevzela za jesen in tvid je bil v središču njene nove kolekcije. Ker smo bili na podeželju, ga je uporabila za lovske suknjiče z več žepi in plašče, ki so vključevali puhasto volno, ter za nekoliko prevelike moške suknjiče, kakršne je Chanel povzela po svojem ljubimcu vojvodi Westminstrskem. Na fotografijah, posnetih v njegovi koči v Lochmoru in na terasi njegove podeželske hiše Eaton Hall, nosi njegova izposojena oblačila in gumijaste škornje. Viard je pričarala duh vikend pobega s pisanimi debelorebrastimi nogavicami in gumijastimi čevlji Wellies ali visokimi gamašami do stegen, na katerih je odtisnjen znameniti prepletajoči se dvojni C. "Nič ni bolj seksi kot nositi oblačila osebe, ki jo ljubiš. Ta vedno sodobna gesta me navdušuje," je dejala v izjavi za javnost.
Viardin nekdanji nadrejeni Karl Lagerfeld se je pri svojem delu več kot bežno skliceval na Škotsko. Nepozabna modna revija Metiers d'Art destination ga je z ekipo popeljala v palačo Linlithgow. Vendar je bila romantična romantika te kolekcije zamenjana s svetlejšim in bolj optimističnim vzdušjem, kar je tudi Viardino nagnjenje. Ima dober občutek za to, kako si mlade ženske želijo nositi Chanel za vsak dan, nepretenciozno in z veliko lahkote.
Poleg rečnega tvida je imela Viardova kaj povedati tudi o oblačenju v mestu. "Razmišljala sem tudi o Angliji v šestdesetih letih prejšnjega stoletja in zelo barvitih ovitkih plošč," je dejala. Obleke s kratkimi hlačami Tweedy so izkoristile to energijo, prav tako kot par kratkih usnjenih srajc. Bleščeče črn čevlji s kitten peto, ki so jih nosile manekenke, bi se lahko kosali z ikonilnimi čevlji s kapico, ki so tako priljubljene med modno javnostjo.
Fotografije: Profimedia