Chanel ponovno dvignil cene svojih kultnih torbic. Kaj to pomeni za njihove kupce?

Francoska modna hiša je ponovno dvignila cene. Izpostaviti hoče simbol ekskluzivnosti in postaviti meje nakupov. Kaj to pomeni za že obstoječe stranke?

Chanel ponovno dvignil cene svojih kultnih torbic. Kaj to pomeni za njihove kupce? - Foto: Instagram

Ikonična francoska modna hiša Chanel je od leta 2019 za dve tretjini podražila cene klasičnih torbic. S tem si želi zagotoviti ekskluzivnost in, kakor je dejala tiskovna predstavnica, je to posledica nihanja mednarodnih menjalih tečajev in sprememb pri stroških proizvodnje. Znamka zagotavlja, da bodo cene torbic ostale približno enake po vsem svetu. 

Novembra 2019 je na ameriškem trgu cena klasične male Chanel torbice zrasla za šokantnih 60 %. Sedaj torbica stane 7,800€. Maksi klasična torbica pa že 8,900€. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_)


Chanel s svojo strategijo cilja na pomen ekskluzivnosti, saj se želi približati svojemu tekmecu Hermèsu. Torbe Chanela so cenovno narasle toliko, da si lahko že za dodatnih 100€  privoščimo 30-centimetrsko Hermès torbico Birkin v usnju Togo. 

Po informacijah Chanelove svetovalke v eni izmed pariških trgovin, ki jih je zaupala Bloombergu, stranka lahko kupi samo eno torbico naenkrat in mora počakati dva meseca, da lahko ponovno kupi drugo. Ta ne sme imeti podobnih lastnosti kot prejšnja. V New Yorku poročajo, da imajo omejitve na določene klasične modele, medtem ko v Šanghaju in Hong Kongu ni omejitev glede nakupov.

Chanel butik na ulici Cambon v Parizu.

Kaj pravijo Chanelove redne stranke?

Kaj na to pravijo že obstoječe stranke, ki so kupovale Chanelove torbice že leta? Zbirateljica torbic Ingrid Chua pravi, da je z modno znamko postala zelo nezadovoljna. Pravi, da imajo Chanelove torbice bolj plastičen otip usnja zaradi težjega premaza, kateri naj bi torbice ščitil pred praskami in umazanijo. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_)

Pomanjkanje

Chanel je še vedno ena izmed modnih znamk, ki še vedno ne prodaja torbic, dodatkov in oblačil preko spleta. To je po mnenju finančnih strokovnjakov zamujena priložnost, saj je bil med svetovno pandemijo zaradi Covida izgubljen velik dohodek. Kaj lahko pričakujemo od znamke v prihodnosti, še ne vemo točno ali dobro. Ali se bo Chanel približal statusu, ki ga ima Hermès? Vendar po kakšni ceni?

Pripravil David Kobe

Fotografije: Instagram/@tamara

Preberite še: Zimska torbica, ki je navdušila modni svet - Ugg x Telfar

Priporočamo tudi: Kate Middleton še nikoli ni imela tako dolgih las. Je to njena najlepša pričeska?

Najbolj brano