Najbolj zdravi in ​​najmanj redilni oreščki: Z oreščki, bogatimi z maščobnimi kislinami in minerali, poskrbite za svoje zdravje in shujšajte

Oreščki in suho sadje so odličen prigrizek med obroki, zaradi svoje nasitne moči pa tudi idealno živilo, s katerim lahko preprečite lakoto in si zagotovite energijo. Povedali vam bomo, kateri oreščki so najbolj zdravi in najmanj mastni.

Najbolj zdravi in ​​najmanj redilni oreščki: Z oreščki, bogatimi z maščobnimi kislinami in minerali, poskrbite za svoje zdravje in shujšajte - Foto: Profimedia

Ali nismo vsi slišali, da so velike stvari pogosto v majhnih paketih? To zagotovo drži, ko gre za oreščke in prehrano. V teh majhnih, a čvrstih lupinicah so shranjene zdrave maščobe, beljakovine in vlaknine, ki od znotraj krepijo organizem. Če zavračate oreščke, ker menite, da imajo preveč kalorij, zamujate živilo, ki ima veliko hranilnih vrednosti in vam lahko pomaga nadzorovati telesno težo (veste, kako shujšati brez diete?).

Kateri oreščki so najbolj koristni, kateri imajo najmanj kalorij in kakšen je najboljši način njihovega uživanja? S pomočjo strokovnjaka za prehrano vam povemo vse o oreščkih in suhem sadju.

V času, ko je uveljavljeno, da smo to, kar jemo, je uživanje različnih oreščkov, bogatih z maščobnimi kislinami in minerali, dober način, da poskrbite za svojo kožo, lase in zdravje. 

Ne spreglejte:

"Peščica oreščkov je lahko enostaven in zdrav prigrizek"

V oreščkih in semenih je veliko dobrega - polni so vitaminov, antioksidantov in mineralov, poleg tega pa so večinoma lahko dostopni na trgu. So odličen zajtrk ali večerni prigrizek, še posebej takrat, ko vam je dolgčas kuhati. Poleg tega, da zagotavljajo številne koristi za vaše zdravje, kot so zmanjšanje vnetij, podpora dobremu metabolizmu in izboljšanje osredotočenosti, pa so tudi superživila za vašo kožo in lase zaradi zdravega odmerka mikrohranil in zdravih maščob, ki spodbujajo obnavljanje celic.

Oreščki, mini bombice koristnih lastnosti

"Vsebujejo veliko energije, nenasičenih maščobnih kislin in vlaknin. So dobra alternativa za beljakovine in lipide rastlinskega izvora. Bogati so tudi z vitaminom E in imajo odlične antioksidativne lastnosti," pravijo strokovnjaki. 

Kot nadaljujejo strokovnjaki za prehrano, "oreščki lahko zagotavljajo številne koristi za vaše zdravje: skrbijo za zdravje srca (ali poznate dieto Dash?), ščitijo kosti in mišice, pomagajo nam ohranjati zdrave lase in kožo, imajo zaščitni antioksidativni učinek, ugodno vplivajo na živčni sistem in spomin ter so vir zdrave energije."

Nutricionisti pogosto pravijo, da imajo najraje orehe, ti pa nikoli ne bi smeli manjkati v vaši prehrani, saj so bogati z linolensko kislino, ki zelo blagodejno vpliva na srce. Orehi namreč znižujejo raven holesterola, izboljšujejo zdravje sluznice arterij in zmanjšujejo tveganje za nastanek krvnih strdkov.

Pomagajo vam nadzorovati apetit

Kolikokrat rečete ne oreščkom in na koncu pojeste kaj drugega, veliko manj zdravega in bolj kaloričnega? Kot pojasnjujejo strokovnjaki, "zaradi visoke vsebnosti vlaknin, uravnavanja črevesnega pretoka in preprečevanja zaprtja njihovo uživanje pomaga ohranjati zdravo telesno težo, saj nas nasitijo in preprečujejo tesnobo".

Vlaknine pomembno uravnavajo raven grelina, enega od hormonov, ki uravnavajo lakoto. Poleg tega zlasti topne vlaknine upočasnijo prebavo, kar prispeva k daljši sitosti.

Kateri oreščki in suho sadje imajo najmanj kalorij

Da bi oreščki zagotovili vse omenjene prednosti in ne bi dodajali dodatnih kalorij, strokovnjaki za prehrano poudarjajo, da jih je treba uživati naravne, surove, nepražene in nesoljene.

Priporočen vnos nesoljenih oreščkov in suhega sadja je od 3 do 7 obrokov na teden. Strokovnjaki priporočajo dnevni vnos 50 gramov oreščkov in suhega sadja. Priporoča se, da jih jeste sredi dopoldneva ali kot popoldanski prigrizek, da potešijo lakoto in nam dajo malo energije takrat, ko jo najbolj potrebujemo.

Med manj kalorične oreščke nutricionisti uvrščajo te štiri: mandlje, indijske oreščke, kostanj in pistacije. Strokovnjaki svetujejo, da imate pri sebi vedno majhno vrečko oreščkov, da pomirite lakoto, ko ste lačni, in da ne kupujete nezdrave izbire živil. Poleg tega strokovnjaki menijo da bi morali imeti na delovnem mestu vedno oreščke in suho sadje, da ne bi tako pogosto obiskovali avtomatov. Če se v pisarni težko prehranjujete zdravo, upoštevajte te preproste in nizkokalorične recepte.

Mandlji so bogati z magnezijem, riboflavinom in vitaminom E ter so dober vir vlaknin, fosforja in beljakovin. Za dobro zdravje srca si privoščite pest mandljev na dan - znižujejo holesterol LDL, podpirajo močne kosti in zobe ter pospešujejo presnovo. Mandlji so bogati tudi z mononenasičenimi kislinami in so polni vitamina E, ki kožo navlaži in uravnovesi od znotraj navzven.

Povečajte vnos indijskih oreščkov za krepitev odpornosti

Pomanjkanje cinka lahko povzroči oslabitev imunskega sistema. Cink je bistveno hranilo za imunski sistem. Ta mineral je pomemben za razvoj celic imunskega sistema, proizvodnjo antioksidativnih encimov in delovanje regulatorjev imunskega sistema. Indijski oreščki za krepitev odpornosti poleg cinka vsebuje tudi baker. Več študij je pokazalo, da je povečanje vnosa cinka povezano z bolj zdravim imunskim odzivom, kar pomeni, da bi vam lahko indijski oreščki pomagali v boju proti naslednjemu prehladu. 

Spodbujajte boljšo koncentracijo s pistacijami

Pistacije vsebujejo bistvene elemente, kot so zdrave maščobe, vitamin E in vitamin B6. Strokovnjaki jih označujejo kot idealen prigrizek za izboljšanje koncentracije in delovne storilnosti. Ne le, da ublažijo občutek lakote čez dan, ampak tudi spodbujajo optimalno duševno stanje.

Druga možnost, ki jo priporočajo strokovnjaki, je dodajanje oreščkov v solate ali v naravne jogurte. 

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Zakaj Meghan Markle in princesa Kate nista bili na kraljičinem bdenju

Priporočamo tudi: Tjaša Železnik in Iva Krajnc Bagola navdušili v elegantnih opravah

Najbolj brano