Hujšajte z obilnimi zajtrki: Brez jo-jo učinka lahko v 4 mesecih izgubite skoraj 20 kilogramov

Dieta z velikim zajtrkom je s svojim mamljivim jedilnikom in obetavnimi rezultati navdušila mnoge. Berite dalje in izvedeli boste, kako lahko dieto sami preizkusite.

Hujšajte z obilnimi zajtrki: Brez jo-jo učinka lahko v 4 mesecih izgubite skoraj 20 kilogramov - Foto: Profimedia

Verjetno že veste, da je zajtrk najpomembnejši obrok dneva, pa vendar, ali ste že slišali, da vam lahko pomaga tudi pri hujšanju?

Ena izmed najbolj priljubljenih diet v zadnjem času namreč daje poudarek prav na tem obroku, torej na količini zaužite hrane na začetku dneva. Ali se ta dieta sliši predobro, da bi bila učinkovita, so raziskali pri Endocrine Society of USA in prišli do zaključka, da je dieta resnično smiselna. Zajtrk namreč prekine obdobje nočnega posta in omogoča obnovo hranilnih snovi, kot so glukoza in beljakovine, ki povečajo raven energije in budnost, hkrati pa zagotavlja tudi druge bistvene hranilne snovi za ves dan.

Po 4 mesecih te diete so namreč posamezniki, ki so na začetku dneva obilno zajtrkovali, v povprečju izgubili 17 kilogramov, ne da bi jih po prekinitvi diete pridobili nazaj, razlog, zakaj je ta dieta tako učinkovita strategija, pa je dejstvo, da so imeli tisti, ki so jedli obilne zajtrke, občutno manj napadov lakote in želje po sladkem kot drugi, katerih obroki so bili na začetku dneva bolj skromni.

Ne spreglejte:

Druga pomembna stvar, ki je imela vlogo pri tej dieti, je, da so posamezniki pazili na uživanje živil, bogatih z vlakninami, kot so žita, zelenjava, stročnice in sadje, vlaknine pa so tiste, ki nam bodo pomagale obdržati želeno težo, a tudi izgubiti odvečne kilograme. 

Zajtrk zažene vaš metabolizem in vam pomaga porabljati kalorije ves dan. Prav tako vam daje energijo, ki jo potrebujete za delo, in vam pomaga pri osredotočanju pri delu ali v šoli. To je le nekaj razlogov, zakaj je to najpomembnejši obrok dneva.

Za zajtrk je zato priporočljivo uživati ​​živila, ki vsebujejo visok odstotek beljakovin, malo maščob in minimalno količino ogljikovih hidratov. Ostali obroki v dnevu so lahko v drugačnem odstotku, ker metabolizem velike večine ljudi prenese malo več ogljikovih hidratov ali maščob. Dovoljeno je celo, da si občasno privoščite svojo najljubšo sladkarijo, s poudarkom na občasno, pred telesno aktivnostjo pa je priporočljivo popiti kakšno sladko pijačo, da spodbudite kurjenje kalorij in povečate vzdržljivost.

Za večerjo je najbolje omejiti vnos ogljikovih hidratov, maščob in jesti v nekoliko manjših količinah ter spet zaužiti največ beljakovin. Poleg rib in mesa kot najbolj priporočljivih živil je zaželeno uživati ​​juhe, enolončnice, solate in zelenjavo v kakršni koli obliki.

Ne poslužujte se diet, ki bi od vas zahtevale stradanje, ali kako drugače škodovale vašemu zdravju. Preden se lotite hujšanja in v svojo prehrano uvedete dieto, se posvetujte z zdravnikom, ki vam lahko pomaga pri sestavi uravnoteženega programa prehrane in gibanja. 

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Najboljši recept za cezarjevo solato, ki ga lahko okusite, če ste vegetarijanci: Zdrava in okusna različica s tempehom in pečeno čičeriko

Priporočamo tudi: Prozorno črtalo za oči je najbolj prefinjen lepotni trik, kar jih je bilo kdaj videti na Tik Toku

Najbolj brano