Dieta, ki obljublja izgubo do 15 kilogramov: Oborožite se z grenivkami in se prepustite magičnim rezultatom

Ta dieta je namenjena močnejšim ljudem, pa tudi tistim, ki imajo težave s prebavo ali nečisto kožo, saj na naraven način zmanjša vpijanje maščob in polepša kožo. Za vse to pa poskrbi grenivka!

Lifestyle, 17. 5. 2022
Dieta, ki obljublja izgubo do 15 kilogramov: Oborožite se z grenivkami in se prepustite magičnim rezultatom - Foto: Profimedia

Če še vedno razmišljate, kako bi shujšali in oblikovali telo za prvi poletni oddih, na katerega se nestrpno odpravljate prihodnji mesec, je skrajni čas, da se nehate spraševati, kako in če vam bo uspelo in začnete konkretno delati na sebi.

Kolikokrat ste že začeli dieto? Mnoge trditve, ki se zdijo preveč dobre, da bi bile resnične, se najpogosteje končajo z neuspehom. Ne gre za vašo moč volje, temveč za koncept diete. Stroge diete največkrat pomenijo, da svojemu telesu odvzamete hranila, ki jih potrebuje. Če ne boste jedli tistega, kar si vaše telo želi, se bo to končalo s prenajedanjem.

Za tiste, ki želijo shujšati iz zdravstvenih razlogov, je najučinkovitejši način, da preprosto omejite živila, ki jih jeste, in omejite le tista, ki prispevajo k zdravstvenim težavam, kot so dodani sladkor in predelana živila. Osredotočite se na izobraževanje o prehrani in se posvetite pozitivnemu odnosu do telesa, tako da se poslovite od modnih diet. In če si vseeno želite shujšati po hitrem postopku, ta dieta namreč traja samo 15 dni, vabljeni, da si jo pobližje ogledate. 

Ne spreglejte: 

Dieta, ki vam jo predstavljamo je precej restriktivna, zato se, preden se odločite zanjo, posvetujte s nutricionistom in zdravnikom ter ji sledite pod nadzorom. Zelo pomembno je, da si, če se odločite za to dieto, zastavite realne cilje. Zaželeno je, da tudi pri najbolj restriktivnih dietah telo izgubi do pol kilograma na dan. Ta dieta ponuja možnost izgube enega kilograma na dan.

Ker se med dieto zaužije manj ogljikovih hidratov, lahko opazite, da boste čez dan imeli manj energije, boste bolj utrujeni in šibki. Če je le mogoče, se v sklopu diete priporoča zmerna telesna aktivnost. Z vadbo ne pretiravajte, če čutite, da ne zmorete. Hrane ne solite preveč, saj sol veže vodo v telesu. Namesto soli uporabite zelišča.

Kombinacija živil te diete naj bi kemično reagirala med seboj in izgorevala maščobe. Promovirana je bila tudi kot način za zniževanje ravni sladkorja v krvi in podpiranje dolgoročnega nadzora nad krvnim sladkorjem. Posebno živilo te diete je grenivka, ki je v sklopu diete ne smemo zanemariti, saj prav ta vsebuje posebno sestavino, ki, če jo zaužijemo skupaj z beljakovinami, sproži proces izgorevanja maščob in s tem izgubo telesne teže.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alif 🌿 (@home.and.life.with.alif)

Zato je treba vsak obrok začeti z grenivko, pojesti veliko beljakovin ter piti veliko vode in črne kave. Grenivka bo odlično vplivala tudi na vašo prebavo in pospešila vaš metabolizem. 

Čeprav je to modno dieto težko dolgoročno vzdrževati in ni dokazov, da bi dejansko delovala. Ni prehransko uravnotežena in ta živila, ne glede na njihovo kombinacijo, verjetno ne vsebujejo dovolj kalorij, da bi z njimi preživeli dan.

Jedilnik

Ponedeljek

Zajtrk: 1 grenivka (ali  hruška, breskev, lubenica, melona….) 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja.

Kosilo: 1 grenivka, 1 kuhano jajce, kislo mleko (ali jogurt).

Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (majhna glava) ali kumare, 2 prepečenca.

Torek

Zajtrk: 1 grenivka, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja.

Kosilo: 1 grenivka, 1 jajce, kislo mleko, 2 prepečenca.

Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1 dcl paradižnikove mezge), 1 toast, 1 skodelica čaja ali kave.

Sreda

Zajtrk: 1 grenivka, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja.

Kosilo: 1 grenivka, 1 kuhano jajce, kislo mleko, 1 majhna glava solate.

Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 toast, 1 skodelica kave ali čaja.

Četrtek

Zajtrk: 1 grenivka, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja.

Kosilo: 125 g svežega kravjega sira z malo mlečne maščobe (lahko tudi mocarela), 1 paradižnik, 1 toast.

Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 grenivka, 1 toast

Petek

Zajtrk: 1 grenivka, 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja.

Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali rib, 1 paradižnik, 1 toast

Večerja: 500 g kuhane zelenjave (grah, krompir), 1 jajce, 1 paradižnik.

Za vikend jejte normalno!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by goop (@goop)

Pravila
  •  Z vegeto lahko začinite meso in kuhano zelenjavo
  • Ne pijte alkohola
  • Hrano lahko jeste vročo ali hladno, pri čemer je pomembno, da jo uživate v pravilnem vrstnem redu
  • Že po petih dneh lahko opazite izgubo kilogramov, nekje med 2,5 - 5 kg
  • Po petih dneh  jejte normalno, vendar zmerno. Dva dni kasneje ponovite dieto in tako 3-krat 5 dni; skupaj 15 dni
  • V petnajstih dneh lahko izgubite do 15 kg

Pred vsako spremembo prehrane ali uvedbo diete se posvetujte z zdravnikom!

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Kaj je vodni post in ali je res učinkovit: Privoščite si telesno in čustveno razstrupljanje ter se znebite odvečnih kilogramov

Priporočamo tudi: Kylie Minogue razkriva lepotne skrivnosti, ki jih težko verjamemo: Je res tako enostavno izgledati tako dobro?

Najbolj brano