Leta 2019 je samostojna podjetnica in učiteljica joge začela ustvarjati tedenski podkast Lovim ravnotežje, ki je že v prvih dneh postal eden od najbolj poslušanih podkastov pri nas.
Letos je Nina odprla še spletno trgovino z vsebinami za sveže in bodoče podjetnice ter vse druge sodobne ženske, ki že lovijo ravnotežje med delom in življenjem. Po več kot 15-letnem delu v slovenskem medijskem prostoru zdaj z njimi deli znanje in izkušnje ter te prepleta še s pripravo učinkovitega strateškega nastopa, v katerega je dodala tudi izobraževanje. Tako uči graditi medijsko odmevne in uspešne zgodbe ter ženske obenem s koristnimi namigi in idejami spodbuja k lovljenju ravnotežja med delom in življenjem. Kot mentorica in svetovalka Nina podjetnicam in lastnicam blagovnih znamk torej ne nudi le konkretnih nasvetov, temveč jih tudi motivira in podpira. Med svoje naročnike šteje Odprto kuhno, Slovenia vodko, Fructal, Mercator, Equo, Malinco, Mestno občino Ljubljana, zavarovalnico Generali, NLB, L'Oréal, Perpetuum Jazzile, Puklavec Family Wines in druge.
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice