Moda Promocijsko sporočilo

Sandra Gašparić, menedžerka spletne trgovine Answear: »To so kosi za samozavest, za žensko moč«

11. 7. 2022
Deli

Elle se je pogovarjala s Sandro Gašparić, menedžerko spletne trgovine Answear za Slovenijo in Hrvaško, ki je povedala, kaj pomeni biti vplivna ženska, za nas pa je naredila tudi svoj top izbor premium kosov – ti ji, kot pravi, dvignejo samozavest.

Answear, vodilna spletna trgovina z oblačili, je osredotočena na aktivno življenje in namenjena pogumnim ženskam, ki se ne izogibajo spremembam, temveč se zanje borijo. Njihova ljubezen do mode je globoko povezana s čutom za estetiko in ustvarjanjem novih in drugačnih modnih kolekcij. Skupno Answear ponuja 500 svetovnih blagovnih znamk, med katerimi so še zlasti privlačni premium kosi s svojo originalnostjo.

Prednost premium znamk Answear je namreč predvsem v tem, da artikle kupujejo neposredno od proizvajalca (torej ne od distributerjev in posrednikov), kar kupcem zagotavlja, da so vsi artikli originalni. Poleg tega so ti premium artikli tudi kategorizirani (npr. mainstream), kar nam olajša izbiro in odločitev za nakup.

Sandra Gašparić, menedžerka spletne trgovine Answear za Slovenijo in Hrvaško, je z nami delila nekaj pogledov na moč žensk, v GALERIJI pa si oglejte njen TOP izbor kosov platforme Answear.

Po čem se vplivne ženske razlikujejo od preostalih?

Najprej bi bil moj odgovor, da se ne razlikujejo v ničemer, saj smo ne nazadnje vse enake – imamo občutke, obveznosti in odgovornosti do sebe in drugih ljudi. Morda pa je razlika v tem, da imajo (ali bi morale imeti) vplivne ženske, torej tiste, ki so se odločile svoje življenje vsak dan deliti z javnostjo na svojih profilih na družbenih omrežjih, določeno odgovornost za vsebino, ki jo delijo, hkrati pa upoštevati in razumeti, kako ta vsebina vpliva na ljudi, ki jo vsakodnevno spremljajo. Ker sem diplomirala iz komunikologije, vem, kako enostavno je vplivati ​​na javno mnenje in kako enostavno lahko vplivni ljudje pošljejo določeno sporočilo svojemu občinstvu in spremenijo njegovo mnenje. Kar zadeva modo in trende, pa verjamem, da tudi vplivnežem ni lahko, saj se trendi res hitro spreminjajo. Če želijo ohranili kredibilnost za določen trend, ki ga predstavljajo, se morajo nenehno izobraževati. 

Koliko po vašem mnenju drži rek "obleka naredi človeka"?

Moram priznati, da je kar težko odgovoriti na to vprašanje. 😊 Smo vizualna bitja, kar pomeni, da govorica telesa ter vizualna podoba predstavljata kar 55 % komunikacije, le 7 % komunikacije pa predstavlja govor. Zato predpostavljam, da oblačila zagotovo vplivajo na našo presojo ljudi. Sama menim, da ne bi smelo biti tako in da smo ljudje veliko več kot oblačila, ki jih nosimo. Kljub temu pa so raziskave pokazale, da je naš prvi vtis o osebi, ki jo prvič srečamo, v veliki meri odvisen od izbire oblačil ter od njenega videza. Seveda je ta vtis zelo subjektiven, saj ima vsak drugačen stil oblačenja, ki nam pristaja, ki mu sledimo ter ga cenimo.

Kateri so tisti ključni kosi oblačil, v katerih se počutite najbolje v prostem času? Kateri pa so tisti izbrani kosi, ki vam dvigujejo samozavest v poslovnem svetu?

Ker nas je pandemija prisilila v delo od doma, mislim, da smo ljudje in tudi modna industrija spremenili način oblačenja. Na neki način smo ''pobegnili'' od poslovnih kosov in kolekcij ter se odločili za nekaj bolj udobnega. Tako smo obleke, jakne, ozka poslovna krila in celo kavbojke zamenjali za udobne trenirke. Prav to udobje je ključno pri oblačilih, ki jih nosim v prostem času. Rada imam oblačila v močnih barvah, nenavadne vzorce in vse, kar ni klasično, po pandemijskem zaprtju pa sem temu dodala udobje. V poslovnem svetu imajo za dvig samozavesti ključno vlogo čevlji, še zlasti čevlji z visoko peto. Lahko popolnoma spremenijo videz obleke, ki jo nosite. Ker zadnje čase večino sestankov opravimo kar prek spleta, pa bi rekla, da so pomembnost čevljev zamenjale srajce v kombinaciji z dobrimi suknjiči, saj je ta del telesa ne nazadnje tisti, ki ga na drugi strani ekrana opazi sogovornik. 😊

Kaj vas je najbolj prepričalo pri Answear.si, da ste se odločili prevzeti vlogo menedžerke za Slovenijo in Hrvaško? 

Preden sem prišla v Answear, sem delala v velikem mednarodnem kozmetičnem podjetju, tako da je bila modna industrija nekaj, kar sem vzporedno spremljala, in me je to na koncu res pritegnilo. Pri podjetju Answear sta me pritegnila notranja vizija in poslanstvo do zaposlenih. Iz lastnih izkušenj lahko tudi povem, da to ni nekaj, kar le napišejo na papir, temveč nekaj, čemur Answear resnično sledi. Zaposleni so za Answear na prvem mestu. Splošno znano je, da so pravice žensk na Poljskem (kjer je tudi sedež podjetja) v slabem položaju, in Answear kot podjetje podpira vsak protest in trdno stoji za njim, do te mere, da je answear.LAB (modna znamka Answear) svoje kampanje posvetil prav bojem in protestom žensk na Poljskem ter po vsem svetu. Ženske predstavljajo 70 % zaposlenih v podjetju, na kar smo izjemno ponosni. Odgovor pa ni le v ženskah, ampak vseh marginaliziranih skupinah ali ljudeh, ki potrebujejo pomoč in "glas", da se jih sliši. Ker je Ukrajina eden od naših močnih trgov in imamo tam veliko ekipo ljudi, smo se že 24. februarja interno organizirali in začeli pomagati našim sodelavcem pa tudi vsem Ukrajincem ter s temi aktivnostmi še do danes nismo prenehali. Še zlasti sta mi bili všeč enotnost in harmonija, ki vladata pri tej pomoči, ki ni bila komunicirana zunaj medijev, ampak smo v ospredje postavili ljudi, ki potrebujejo izključno našo pomoč, ne pa naše podobe ali promocije. Poleg odličnega odnosa do zaposlenih v Answerju mi ​​je bilo všeč, da je le nebo meja, ko gre za kreativnost. Ker sem že leta delala v marketinških agencijah, se zavedam omejitev, ki jih imajo določene panoge oziroma podjetja pri kreativnosti. Pri Answearju pa zagotovo ni tako in upam, da boste kmalu temu priča tudi sami.

Katera od premium blagovnih znamk vam je najbolj pri srcu in zakaj?

Težko ali skoraj nemogoče mi je izpostaviti eno samo znamko. Znamko Diesel obožujem že leta in občudujem njihove drzne kolekcije oblačil, obutve in dodatkov. Zelo rada imam torbe in oblačila španske znamke Bimba Y Lola. Od bolj elegantnih in poslovnih kosov bi se odločila za italijansko znamko Beatrice B, Elisabetta Franchi in Weekend Max Mara ter znamko Victoria Beckham. Od skandinavskih oblikovalcev je moja najljubša znamka poslovnih oblačil Birgitte Herskind. Ko govorimo o znamkah, ki ponujajo udobnejša oblačila, bi bila moja prva izbira zagotovo poljska znamka MUUV. Obožujem obleke italijanske znamke Twinset pa tudi ameriške For Love & Lemons. Kot rečeno, nemogoče je izpostaviti samo eno znamko. 😊

Na Elle pozdravljamo, da je platforma Answear zdaj na voljo tudi v Sloveniji, kaj bi sporočili našim bralkam in uporabnicam?

Kot blagovna znamka Answear zagotovo izstopa s svojimi vrednotami in se zaradi tega tudi razlikuje od konkurence. Njena vloga presega meje drugih spletnih platform za nakupovanje oblačil, saj se že od svojih korenin zavzema za pravice žensk in enakost spolov ter zagovarja trajnostno poslovanje v vseh segmentih. Answear je namenjen močnim, neodvisnim, modernim in aktivnim ženskam, ki so tudi vaše bralke in uporabnice. Ker se zavedamo, da je moda eden od medijev, preko katerega se družbi pošilja sporočila, prav z vsemi kolekcijami in kampanjami, ki jih ustvarjamo, družbi pošiljamo različna sporočila in predstavljamo tiste, katerih glas še ni dovolj močan. Upamo, da bodo vaši bralci in uporabniki to prepoznali in slišali. Želimo biti platforma, ki bo navdihovala, svetovala in motivirala kupce, da se počutijo samozavestne pri svojih izbirah, v tem, kaj nosijo, ter tem, kako se počutijo in kaj si mislijo o sebi. Želimo jih spodbuditi k radovednosti in pogumu, prav to pa bomo dosegli z marketinškimi akcijami in sporočili, ki jim jih pošiljamo. Številne raziskave so nam pokazale, da je večina naših strank žensk in nagovarjamo predvsem njih. Želimo postati blagovna znamka za ženske in o ženskah, ne pa ''znamka za vsakogar in za vse''. Prav to je sporočilo, ki ga sporočamo z našimi akcijami in udeležbami na dogodkih, ki dokazujejo našo zavezanost ženskam (humanitarne akcije, v podporo različnim organizacijam, ki se borijo za pravice žensk, udeležbe na dogodkih ali plebiscitih, ki odlikujejo izjemne ženske).