Nina Šušnjara je z ekipo v New Yorku, na enem izmed vzporednih modnih dogodkov v času NYFW, predstavila kolekcijo KARDIA, ki je prva kolekcija nove blagovne znamke SUSNYARA.
S U S N Y A R A je znamka za drugačne, edinstvene ženske s suverenim korakom. Ljubiteljice uličnega stila in avantgardne garderobe. Njihova vizija je s krikom strasti v objemu svojega kreativnega okolja ustvarjati nove urbane legende.
Kolekcija pomlad-poletje 2016 je plod preporoda, ki se zgodi kot posledica premagovanja ovir in preračunavanja koordinat za nadaljevanje poti.
Z izkušnjami preteklih življenj obogaten lotusov cvet, postavljen v urbano okolje. Nežen, trdoživ, prvinski, kompleksen, prepoznaven, a eksotičen. Poln nasprotij, ki se med seboj nagonsko privlačijo. V duhu organske sle po življenju kljub neprijaznim okoliščinam betonske džungle, v kateri prebiva SUSNYARA ženska, ohranja držo grške boginje, ki v rokah namesto atributa trdno drži svojo novo torbico.
Z Nino smo se na kratko pogovorili o njenih projektih, ciljih za prihodnost in občutkih po predstavitvi v večno modnem New Yorku.
Uspel ti je preboj na mednarodno modno sceno. Kakšni so občutki po reviji?
Joj, občutke je težko opisati z besedami. Rekla bi, da sem trenutno nekje med olajšanjem in pričakovanjem. Seveda sem tudi vesela, ponosna in predvsem utrujena. Z mislimi sem že pri naslednji kolekciji in novih podvigih. Postavljam si nove cilje, razmišljam o njihovi realizaciji. Trenutno ni čas za podrobno refleksijo in globoke misli. Z ekipo 'pičimo' dalje. Revija je bila le začetek, in ne končna postaja, čaka nas namreč še ogromno dela.
V New Yorku nastopiti kot nova modna blagovna znamka je zagotovo obsežen projekt. Koliko časa si se odločala in pripravljala na prodor v tujino?
New York je bil že od nekdaj v načrtu. Lahko rečem, da sem o tem razmišljala od začetka svoje kariere. Konkretno za to revijo sem s pripravami začela pred približno dvema letoma. Najprej sem se odločila, da je naslednji korak tujina, nato določila lokacijo in posledično začela prenovo svoje blagovne znamke.
Profesionalen nastop na tujem trgu zajema veliko več kot oblikovanje kolekcije. Potrebna je bila postavitev podporne ekipe, koncepta blogovne znamke SUSNYARA in njene strategije. Tako da lahko govorim o nekem učinku snežne kepe. Revija je bila prelomna točka, zdaj delamo in razvijamo načrte, ki smo si jih zastavili za prihodnost.
Kakšni so bili odzivi občinstva na modni reviji?
Odziv je bil neverjeten. Že v zakulisju so se okoli našega stojala s kreacijami zbirali modeli in drugi oblikovalci, ki so delo komentirali, hvalili so tudi lasulje, ki so bile prav poseben hit, veliko se jih je želelo z mano fotografirati, kar je zagotovo zelo spodbuden znak.
Američani so veliko bolj sproščeni in neposredni od Slovencev, saj vedno povedo, kar si misijo, zato so me vriski občinstva, glasen aplavz in ovacije obiskovalcev naravnost ganili. Lahko rečem, da so bili odzivi lepa popotnica in motivacija za nadaljnje delo.
Kdo je ženska, ki nosi kolekcijo Kardia? Ti je bila v navdih določena oseba (mogoče kar ti sama)?
Vsak kos, ki ga oblikujem, je zagotovo takšen, da bi ga želela nositi tudi sama - to velja tudi za kolekcijo Kardia.
Pri oblikovanju kolekcije sem navdih iskala v ženski, ki je močna in pripravljena na izzive sodobnega časa in prostora. Je čuteča, elegantna, razgibana, samosvoja in ve, kaj hoče - je del urbane legende, s katero bi se rada poistovetila marsikatera izmed nas.
Je New York tvoj končni cilj, kjer se nekoč nameravaš tudi ustaliti?
Moj cilj je blagovno znamko in podjetje voditi iz Ljubljane, morda do Splita - ki mi je zelo blizu. O sebi razmišljam kot o svetovljanki, ampak se iz Slovenije ne bi selila. Vsaj ne za vedno. Predobro se zavedam, kaj vse imamo. Kljub očitnim pomanjkljivostim je tu moj dom.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc