Učinkovita ameriška shujševalna dieta: Preizkusite načrt prehrane za izgubo teže, ki so ga zasnovali ameriški nutricionisti

Z ameriško dieto boste v najkrajšem možnem času dosegli neverjetne rezultate.

Učinkovita ameriška shujševalna dieta: Preizkusite načrt prehrane za izgubo teže, ki so ga zasnovali ameriški nutricionisti - Foto: Profimedia

Enkratna priložnost, rojstni dan ali obleka nista vredna drastičnih žrtev shujševalnih navad, sta pa zdravje in kakovost našega življenja.

Ameriška dieta omogoča hitro zmanjšanje maščobnih oblog s spremembo prehrane, bogato z beljakovinami in maščobami, ob pravilnem upoštevanju navodil pa dieta obeta izgubo do treh kilogramov v petih dneh. Na jedilniku  lahko združite kislo, začinjeno in slano, vsekakor pa tako, da bo brez skrbi, okusno.

Ne spreglejte: 

Jedilnik je sestavljen iz rib, jajc in mesa, pa tudi sadja in zelenjave. Sladkarije in živila, bogata z ogljikovimi hidrati, so na tej dieti strogo prepovedani. Pri tej prehrani uporabljajte tudi hladno stiskana olja, pijte vsaj dva litra vode na dan ali zeliščne čaje brez sladil.

Ameriške diete se lahko poslužujete 90 dni, vendar z odmori vsakih pet dni.  Posvet z zdravnikom ali nutricionistom, pa je v sklopu te diete vsekakor obvezen.

Načrt prehrane

Vaša dnevna prehrana mora vsebovati zdravo mešanico beljakovin in maščob. Zajtrk je lahko jajčna omleta, kot najboljša izbira, za kosilo pa fižol z zelenjavo ali piščanec na žaru. 

Zdrava večerja vključuje lososa na žaru z zelenim grahom. Sadje s sirom ali orehovim maslom ter polnozrnati krekerji so zdrav obrok.

Primer jedilnika: 

Dieta je sestavljena iz 5-dnevnega menija, ki se ponavlja v krogu, dokler daje želene rezultate. Po 4 ciklih si morate vzeti 2 dni odmora, da se telo oskrbi z drugo hrano in da ne pridobi tolerance za živila, ki se uporabljajo v prehrani. Med obroki pijte čim več vode.

Prvi dan

Zajtrk:

Umešana jajca lahko naredite iz 1 jajca in ene paprike, ki ju lahko narežete na koščke in iz belega piščančjega mesa. Z zajtrkom popijte kozarec sveže stisnjene limonade.

Kosilo:

Na olju rahlo prepražimo čebulo in nato dodamo že kuhan fižol. Dodamo sesekljan piščanec in dobro premešamo, da se fižol in meso zmehčata. S tem obrokom naredite eno bogato solato iz mešanice zelene solate, redkvice, mlade čebule in vse skupaj začinite z olivnim oljem in poprom po okusu.

Večerja:

Za večerjo lahko pripravite odlično jed iz bučk. Odstranite mu semena in ga napolnite s sušenimi paradižniki, papriko in mladim sirom. Damo v pečico in pečemo pri 250 stopinjah približno 30 minut, po pol ure pa lahko jed vzamemo iz pečice. Ob večerji lahko popijete kozarec sveže stisnjene pomaranče.

Drugi dan

Zajtrk:

Umešana jajca lahko spet pripravite naslednji dan, danes zjutraj s špinačo ali brokolijem, lahko pa naredite oboje. Ta zajtrk, bogat z beljakovinami, vas bo nasitil za dolgo časa.

Kosilo:

Za kosilo popečemo lososa na papriki. Čebulo sesekljamo, dobro prepražimo, nato dodamo drobno sesekljano papriko. Ko je paprika fino kuhana, dodamo lososa, ki mora najprej stati v limonini marinadi. Pražite, dokler se losos dobro ne zmehča. Uživajte v odličnem kosilu.

Večerja:

Naredite tako dobro in vsem najljubšo cezarjevo solato. V večjo skledo dodajte zeleno solato, čebulo, popečeno in dobro sesekljano belo meso, paradižnik, mlad sir in papriko. Na koncu vse to začinimo z ekstra deviškim olivnim oljem in jegličem.

Tretji dan

Zajtrk:

Prepražimo jajca in gobe ter vse skupaj začinimo s sveže stisnjenim paradižnikovim sokom.

Kosilo:

Pripravite si dobro enolončnico. Papriko lahko narežete na trakove ali kocke po želji. Na čebuli, česnu, olivnem olju in paradižniku prepražimo papriko, ki jo narežemo na kolobarje, v katero nato vstavimo na na kocke narezano meso ali tofu, če želite vegetarijansko različico. 

Večerja:

Za večerjo se presenetite s sadno solato s sadjem po izbiri – sadno solato namesto s stepeno smetano in čokolado začinite s cimetom, po želji pa sadju lahko dodate tudi med. 

Četrti dan

Zajtrk:

Pripravite si jajce, ki mu dodajte 200 g trdega sira s svežimi zelišči.

Kosilo:

V široki posodi segrejemo 1 žličko masla, damo 300 g radiča (vrsta solate), solimo, popramo, dodamo muškatni orešček, prelijemo s sokom 1 pomaranče, pokrijemo s folijo in dušimo na majhnem ognju približno 15 minut. Medtem začinimo 125 g piščančjih prsi in na malo olja zelo na kratko prepražimo na obeh straneh ter postrežemo s prelivom iz cikorije.

Večerja:

100 g tune iz pločevinke dobro sesekljajte z vilicami, dodajte eno sesekljano čebulo in žlico majoneze. Vse skupaj začinimo z limono in poprom, nato pa postrežemo s 50 g listov solate.

Peti dan

Zajtrk:

150 g mladega mehkega kravjega sira zmešajte z žličko olivnega ali lanenega olja ter 1 čajno žličko sezamovih ali sončničnih semen.

Kosilo:

Stepemo 3 jajca, dodamo sredino večjega paradižnika, ki smo ga predhodno narezali na kocke, začinimo in prepražimo v dobro segreti ponvi z 2 žlički olja. Dodamo dve žlici naribanega sira, počakamo, da se sir začne topiti, nato začinimo z malo česna in postrežemo s 50 g zelene solate, malo paradižnika in marinado iz 2 žličk olja in limoninega soka.

Večerja:

Za večerjo pripravite postrv s pomarančo. Na 100 g zelene solate razporedimo 100 g prekajene postrvi, dodamo 30 g kisle smetane, razporedimo pomarančne rezine. Na koncu lahko okrasite s koščki praženih mandljev.

Kot rezervo za te obroke lahko uporabite tuno, postrv, gobe, pa tudi obroke na osnovi visoko beljakovinske zelenjave – brokolija, avokada in cvetače.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: "Gym ustnice": Tehnika za polne ustnice pretresla internet, v resnici pa je popolnoma preprosta

Priporočamo tudi: Horoskop: Česa se lahko ostala astrološka znamenja naučimo od dvojčkov?

Najbolj brano