To živilo jejte v popoldanskem času in se poslovite od napihnjenosti: Poskrbi za zdravje vašega črevesja in spodbuja izgubo kilogramov

Banane so bile predlagane kot čudežni odgovor na staro vprašanje: "Kako naj shujšam?" So odličen vir vlaknin in kalija, trditve, da so dobre za hujšanje, so povsem na mestu, zato pa banane ostajajo naš najljubši popoldanski prigrizek! 

To živilo jejte v popoldanskem času in se poslovite od napihnjenosti: Poskrbi za zdravje vašega črevesja in spodbuja izgubo kilogramov - Foto: Profimedia

Predolgo je bilo to živilo uvrščeno med kalorično sadje, ki bi lahko povzročilo povečanje telesne teže, vendar je morda kljub vsemu naš najboljši zaveznik, ki ga lahko zaužijemo v popoldanskem času, ko nas po kosilu zopet napade lakota, ter si zagotovimo raven trebuh. Ne podaljšujmo več napetosti, očitno govorimo o banani. Banane, ki vsebujejo veliko vlaknin in kalija, so čarobno sredstvo proti napihnjenosti in prebavnim motnjam, zaradi katerih želodec občasno nabrekne. Za odpravo bolečin v trebuhu po kosilu zadostuje ena banana med 15. in 16. uro, nič več...

Ne spreglejte:

Ko gre za hujšanje, se banane ne zdijo najbolj priljubljeno sadje. Jagodičevje je zaradi nizke vsebnosti ogljikovih hidratov in sladkorja ter visoke vsebnosti vlaknin zagotovo na boljšem glasu, medtem ko običajno sadje, kot so banane in jabolka, stojijo na polici. Zakaj? Ker ti sadeži vsebujejo več ogljikovih hidratov in sladkorja v primerjavi z ostalim sadjem in jih mnogi štejejo za "nezdravo" sadje. Vendar je to zelo napačno prepričanje. Mnogi dietetiki pravzaprav pravijo, da lahko banane pomagajo pri hitrem hujšanju, zaradi česar so eno najboljših živil za hujšanje.

Ali so banane dobre za hujšanje?

Ko si podrobneje ogledamo aktivne sestavine banan, ugotovimo, da so naše popoldanske najboljše prijateljice, vendar ne edine! Obogaten s kalijem, ki ima močan diuretični učinek, čisti ledvice in posredno odstranjuje toksine, ki so prisotni v našem telesu. Bogata je z vlakninami, zato izboljšuje prehodnost črevesja in se bori proti težavi, s katero se srečujejo številne ženske, in sicer proti zastajanju vode.

Banane so odličen vir številnih ključnih hranil, kot so vlaknine, kalij, vitamin B6, vitamin C, magnezij in mangan. Zaradi vlaknin smo čez dan siti, kar pri večini ljudi zmanjša skupno količino zaužitih kalorij.

"Imajo malo kalorij, a so bogate s hranilnimi snovmi"

Čeprav ima ena banana 460 kJ (110 Kcal), kar se zdi veliko za sadje, je zaradi visoke vsebnosti vitaminov, fitokemikalij in vlaknin pomemben dodatek k zdravemu načrtu hujšanja. 

Vlaknine v bananah so ključni del njihove koristi pri hujšanju. Vlaknine v banani predstavljajo 12 % priporočene dnevne vrednosti, kar neposredno prispeva k izgubi telesne teže. Dejansko lahko uživanje velike količine vlaknin zmanjša tveganje za pridobivanje telesne teže do 30 %.

"Banane pomagajo preprečevati napihnjenost trebuha"

Raznoliko uživanje sadja lahko pomaga osebi, ki se prehranjuje, da zaužije vrsto ključnih hranilnih snovi. Znano je, da so banane polne kalija, vendar je lahko koristno tudi drugo sadje. Čeprav hruške in jabolka vsebujejo več vlaknin, jih imajo banane na porcijo več kot češnje, avokado ali grozdje.

Banana deluje odvajalno in razstrupljevalno, kar vam pomaga povrniti jutranji ploski trebuh, poleg tega pa vam poveča raven energije. Zaradi visoke vsebnosti ogljikovih hidratov je močan zaveznik pri zasičenosti in zmanjševanju lakote.

Banana je odličen dodatek k zdravi prehrani, saj vsebuje številne pomembne hranilne snovi in vlaknine. Ne zmanjšuje neposredno telesne teže, vendar pomaga preprečevati napihnjenost, nadzoruje apetit in je dober nadomestek za predelani sladkor.

Si jo boste privoščili?

Prirejeno po članku z GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Pozabite na oprijete hlače, visoke škornje to sezno nosimo tako

Priporočamo tudi: Zagotovljen videz ravnega in izklesanega trebuha: Najučinkovitejša zelenjava, ki bo poskrbela za dobro počutje in vitek pas

Najbolj brano