Sadna dieta je najboljša za poletje in hitre razultate: Očisti telo, pomladi in stopi do 7 kg v 7 dneh

Z uživanjem sadja lahko v 7 dneh izgubite do 7 kg teže. Ta živila so odličen način, da kar najbolje izkoristite sezono sadja, shujšate in izboljšate svoje zdravje. Predstavljamo vam jedilnik!

Sadna dieta je najboljša za poletje in hitre razultate: Očisti telo, pomladi in stopi do 7 kg v 7 dneh - Foto: Profimedia

Ne glede na to, ali se pripravljate na morje ali želite razstrupiti telo, bo sadna dieta dobra rešitev. Priporočeno trajanje je tri dni, med dieto pa naj bi uživali samo sadne izdelke. Da bi bila izguba teže vidnejša, je treba iz jedilnika izključiti škrobne in visokokalorične predstavnike sadne družine (na primer banane). Priporočljivo pa je, da v svojo prehrano uvedete jabolka in citruse.

Na sadni dieti so predpisani 3 glavni obroki, med katerimi lahko imate malico (tudi sadje). Tudi uživanje jagodičevja, razen grozdja, na tej dieti ni prepovedano (iz istega razloga kot banane).

Ne spreglejte:

V sklopu diete ni jasnih količin zaužite hrane. Jejte, dokler niste siti, vendar se ne prenajedajte. Idealno je, če porcija ne presega 200-300 gramov. Ker se sadje precej hitro prebavi, ni treba, da ne jeste po 18. uri, še posebej, če greste pozno spat, vendar ne uživajte ničesar vsaj dve uri pred nočnim počitkom.

Vsak dan popijte zadostno količino negazirane vode. Dovoljeni so tudi nesladkani čaji (najboljši so zeleni ali zeliščni). Kava je nezaželena. Če res težko živite brez te poživljajoče pijače, jo pijte občasno in na začetku dneva. Lahko pijete sadje ali jagode (ali sadje in jagode) in sveže sokove iz odobrenih izdelkov. Toda v njihovi sestavi ni mesta za sladkor. Super je, če so te pijače sveže stisnjene. To bo pomagalo ne le zaspati občutek lakote, ampak tudi napolniti telo s koristnimi snovmi.

Če govorimo o sedemdnevni sadni dieti, je ta manj stroga in bolj pestra. Poleg sadja lahko uživate tudi neškrobno zelenjavo in zelenjavne juhe, mlečne izdelke z nizko vsebnostjo maščob, meso z nizko vsebnostjo maščob. Svojemu zajtrku pa lahko dodate tudi polnozrnati toast. Ta dieta je sestavljena iz štirih obrokov.

Ta dieta lahko traja največ 10 dni, v nadaljevanju pa vam predstavljamo predloge jedilnikov:

Jedilnik sadne diete št. 1

Zajtrk: sadna solata iz jabolk in pomaranč; skodelico zelenega čaja.

Malica: majhno zeleno jabolko.

Kosilo: solata iz kivija in pomaranč s pestjo jagodičevja.

Popoldanska malica: kozarec sveže iztisnjenega soka iz vašega najljubšega sadja.

Večerja: solata iz jabolk, mandarin in kivija.

Jedilnik sadne diete št. 2

Zajtrk: solata iz jagod in češenj, začinjena z 1 čajno žličko kisle smetane z najmanjšo vsebnostjo maščobe; toast, namazan z domačim jogurtom, nariban s sadjem ali jagodami; skodelico zelenega čaja ali sadnega soka (lahko ga razredčimo z vodo).

Kosilo: porcija zelenjavne juhe; 150-200 g mesa, kuhanega brez dodajanja olja in soli; sadje po vaši izbiri; za sladico lahko popijete kozarec sadnega soka.

Popoldanski prigrizek: sadna in zelenjavna solata (na primer naribana jabolka in surovo korenje), začinjena z žličko kisle smetana z nizko vsebnostjo maščob ali domači jogurt.

Večerja: solata iz vašega najljubšega sadja, začinjena s kefirjem ali jogurtom z nizko vsebnostjo maščob; kozarec soka.

Prednosti sadne diete

Sadje je odlično za zmanjšanje lakote. Bogat je z vlakninami, ki v telesu nabreknejo in ustvarijo občutek polnosti v želodcu. Zato se ob zaužitju majhne količine nizkokaloričnih sadnih izdelkov počutite, kot da ste ravno zaužili velik obrok.

Prav tako sadje ugasne željo po sladkem, saj je večina sadja prijetnega sladkega okusa. Uživanje sadja pomaga krepiti imunski sistem telesa, zaradi česar je bolj odporen na številne bolezni. Pomaga izboljšati stanje las, nohtov in splošnega videza zaradi prisotnosti v njih, zlasti kalcija. In železo pomaga normalizirati krvni tlak in uravnavati holesterol v krvi.

Veliko sadja vsebuje encime, ki pomagajo pri odlaganju odvečne maščobe. Sadje nežno in skrbno čisti telo, naravno odstranjuje toksine in strupe, ki jih sploh ne potrebujemo. Pospešuje presnovo in s tem spodbuja hujšanje.

Preden se lotite diete ali katerega koli prehranskega režima, se posvetujte z zdravnikom.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Pletena obleka ni le za poletje, nosili jo bomo tudi jeseni

Priporočamo tudi: Horoskop: Ženske, rojene v teh nebesnih znamenjih, so najbolj strupene sodelavke

Najbolj brano