V zakulisju: Kako nastane grafična podoba dogodka (dnevnik art direktorice in tehnične urednice Anje)

30. 5. 2021
Deli
V zakulisju: Kako nastane grafična podoba dogodka (dnevnik art direktorice in tehnične urednice Anje) (foto: Osebni arhiv)
Osebni arhiv

Tokrat smo v zakulisju grafičnega oblikovanja vizualne podobe dogodka in kot vsak pravi oblikovalec, ki ga kreativnost vodi v dolge delovne ure, dan začnem z dišečo, močno in črno kavo. Priznam, včasih že zvečer, ko se spravljam spat, razmišljam, kako fino bo zjutraj, ko bom popila tisti znameniti prvi požirek, ki mu nobeden za njim ni enak.

Že ob kavi možgani razmišljajo, skupaj zlagajo barve in potencialne oblike, ki jih lahko uporabim v vsakodnevnem oblikovanju projektov. Čudna stvar so ti kreativni možgani, pravzaprav se skoraj nikoli ne izklopijo in vpijejo vsak vizualni dražljaj, ki ga srečajo na svoji poti. Navdih vlečem iz vsega okoli sebe. Iz prevleke na postelji, iz stylinga, ki ga je imela včeraj oblečena sodelavka in zelo velikokrat iz narave. Ta ima že sama po sebi toliko kombinacij barv in oblik, da najbrž niti ni čudno, da pomaga tudi pri kreativnem oblikovanju. Sploh zdaj, ko so se travniške cvetlice po dolgih tednih dežja zbudile in se potegnile tako visoko, da jih lahko nabiram skoraj ne da bi se mi bilo treba skloniti.

Na vidiku je Elle Garden Party, simpatična zabava na grajskem vrtu, kjer se bomo po letu in pol le lahko malo bolj v miru spet srečali s sodelavci in prijatelji. Takšna zabava pa si zasluži tudi poseben dizajn, ki jo bo še podprl v njeni lahkotnosti. Kako naj torej prelijem vzdušje, ki si ga želimo ustvariti na zabavi, na papir in računalnik, da bodo ljudje že ko prejmejo vabilo, točno vedeli, kaj jih čaka in kakšno vzdušje lahko pričakujejo?

Najprej začnem s preprostimi skicami, ki jih verjetno nihče drug razen mene zares ne razume. Skice čisto vedno delam ročno in na papir, kot da se le tako lahko moje vizualne misli organsko prelijejo na papir.

Ko sem zadovoljna s skicami, se prestavim na digitalno oblikovanje in tukaj vedno najprej sledi določanje barvne sheme, s katero bom ustvarila končni izgled. Teh je lahko kar nekaj in se tudi organsko spreminjajo med kasnejšim potekom oblikovanja. Z barvnimi shemami nastane tudi neke vrste moodboard, ki mi pomaga najti pravi občutek, ki si ga želim za končni izdelek.

Sledi zaresno delo, postavljanje, prestavljanje, združevanje in risanje elementov v estetsko celoto, ki ima povrhu vsega tudi tisti Elle pridih, ki povezuje revije in splet v eno celoto. Potem pa še usklajevanje z urednico in iskanje najboljše verzije, preden gre vabilo naprej v pripravo za pošiljanje.

Sledi tisti čas, za katerega ljudje ponavadi ne vedo. Čakanje. Čakanje namreč, da bo zadeva ugledala luč sveta. Velikokrat v oblikovanju se zgodi, da stvari, ki smo jih naredili kot revija, osebno še ne smemo deliti z javnostjo, dokler tega pod okriljem Elle ne objavimo javno. Kljub temu, da si želimo videti, kakšen bo odziv ljudi, moramo tudi v tem zapisu še nekaj dni počakati, da bomo Ellovke razkrile končno podobo našega Elle Garden Party-ja.

Fotografije: Osebni arhiv

Preberite še: V zakulisju: Nekonvencionalno potovanje (dnevnik izvršne urednice Katje)

Priporočamo tudi: V zakulisju: Zakaj v Zari ne nakupujem več? (dnevnik modne novinarke Ine)

Novo na Metroplay: “Hočemo to popolnost in kupili bomo vse” | Vesna Milek, Elle ženska 2024