Je mojster besed, s katerimi nam kot ustvarjalec z neomajnim vrelcem kreative odstira vedno nove pomene v znanem in še neznanem. Ker to počne tako zelo dobro, se radi potopimo v vse projekte, ki jih spusti v svet, saj jih prežema kakovost, pa naj bo to na področju rapanja, didžejstva, igre ali režije.
Kaj se vam te dni podi po mislih?
Kako biti prisoten, se spočiti in si napolniti baterije pred prihajajočim semestrom. Med drugim urejam tudi svoje misli in načrte za prihodnost.
Ste lahko vedno brez zadržkov delili svoje ustvarjanje s svetom? Če ne, kaj se je spremenilo, da ste lahko to začeli početi?
Težko rečem, kdaj se je odprl ta portal ... Verjetno takrat, ko sem bil prepričan o neki stvari (rap, didžejevstvo, pisanje) – na tej točki mi postane vseeno, kaj si bodo ljudje mislili. Če stojim za stvarjo in vem, da je dobra, da jo toliko obvladam, da me ni sram, jo lahko spustim v svet. Kar se zgodi po tem, ni več odvisno od mene.
Vaš opis na Instagramu pravi, da ste vsestranski začetnik. Kdaj ste nazadnje nekaj na novo začeli? Vas to, da človek z nečim novim začne na točki 0, motivira ali straši?
Pred kratkim sem ga zapolnil s tem, referenca je vsestranski umetnik, pa se ne želim jemati preveč resno. Stalno se mi dogaja, da se lovim med interesi, in zato tudi začenjam malo po malo na novih frontah in nadgrajujem stare. Začeti 'z nule' je zame vsekakor nekaj zabavnega in vselej navdihujočega.
Kdaj ste prvič zaslišali svojo skladbo po radiu? Kakšni so bili občutki?
Ne spomnim se točno, res. Tudi občutka ne znam opisati. Kdaj pozneje, ko je bil slučajno predvajan kakšen moj komad in sem sedel v avtu, me je to spravilo v nerodno zadovoljstvo.
Je vaš navdih fragmentiran in se ne napove vnaprej ali uboga na besedo, ko si želite ustvarjati?
Gotovo ne uboga. Navdih je tu in ga spet ni. Predvsem je nujno, da ga, ko je, slišim, in če mi uspe, celo izkoristim. Na vsakem koraku je navdih in bolj ali manj zunaj mene, tako da sem na preži. So pa seveda obdobja, ko si vzamem čas zase, in takrat pride pogosteje, v jasnejših oblikah.
Ga zabeležite analogno ali digitalno?
Kombiniram. Oboje mi je ljubo in oboje ima čar. Planer je moj 'najboljši prijatelj', kitara, gramofon, vse to so analogne dobrote, rad pa uporabljam tudi glasovna sporočila in beležke na telefonu.
Koliko mora dober ustvarjalec sanjati in koliko biti na realnih tleh?
Težko rečem. Razum in duhovnost sta odvisna od posameznika do posameznika. Vsak najde svojo kombinacijo, ki mu ustreza, vedno znova pa lahko v obe smeri vlagamo.
Kaj bi vprašali Prešerna na kavi?
Si kaj pod stresom?
Ostanejo iz res dobrih koncertov spomini v klasični obliki ali kakšnih drugih oblikah?
Ne vem, kaj je klasična oblika, ampak najvrednejši so spomini ter anekdote. Bend je srž, in če se ima ta dobro na špilu, si ga zapomnimo. So pa tudi analogne, polaroidne fotke in videi, ki jih je lepo pogledati.
Prilagajate 'set liste' za koncerte svojemu trenutnemu počutju?
Ja, niti enkrat nismo igrali iste, na kar sem ponosen. Spišem jo (za vse) na roke pred vsakim koncertom – ritual. Izbira je odvisna od kraja in narave dogodka (festival, butična zadeva, akustika ...).
Česa še ne razumete, pa bi radi?
Veliko stvari.
Kateri glasbeni žanr še čaka, da ga spoznate, saj gojite simpatijo do njega?
Kantavtorstvo. Poznam ga, rad bi ga še bolj usvojil.
Bi želeli videti svojo ustvarjalno prihodnost, če bi jo lahko?
Želim si iti z njo, simultano. Je ne prehitevati in ne pustiti, da ona prehiteva mene. Ustvarjalnost je stvar trenutka.
Pripravila Ajda Gregorc
Fotografije: Urša Premik, Leila Bizjak, Kristijan Stepančič, Alan Orlič Belšak, osebni arhiv
Preberite še: Pozabite na črno-belo, to je barvna kombinacija te jeseni, ki je ne moremo naveličati
Priporočamo tudi: Martha Stewart pri 82 letih zgled vsem damam: V drzni srebrni obleki z globokim razporkom kar poka od seksipilnosti
Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.
Novo na Metroplay: “Za navdih si nadanem Balladerovo obleko” | DOMINIK BAGOLA, ELLE MOŠKI 2024