Ko smo pred časom na predstavitvi nove pomladno-poletne kolekcije za Diesel in Diesel Black Gold neobremenjeno brskali med oblačili, izbirali najboljše kose, ki bodo zaznamovali sezono, in srkali najboljše koktajle Manhattan, mi je Lisa zašepetala: »Veš, zelo smo veseli, da imamo za Diesel Black Gold novega oblikovalca.«
Zakaj že, meni je delo, ki ga je za omenjeno linijo opravljala Sophia Kokosalaki, čisto všeč. Bojda so bile kolekcije premalo modne, premalo igrive, za Diesel Black Gold so si želeli več. Mogoče bi oblikovalka grškega rodu v kolekcije res lahko vnesla malce več igre z draperijo in plisiranjem (specialitete, po katerih je bila Sophia poznana, ko je še oblikovala za svojo lastno blagovno znamko, in meni ljube čarovnije, zaradi katerih sem pozdravljala njen prihod na mesto kreativne direktorice linije Black Gold), a mislim, da takšen način ustvarjanja volumnov in novih oblik pač ni za visokopozicionirano blagovno znamko, ki v osnovi povzdiguje rokenrol šik, pospremljen z džinsom in usnjem.
Na njeno mesto bo zdaj sedel Andreas Melbostad in svoje delo širši javnosti predstavil s kolekcijo za jesen in zimo 2013. Norveški oblikovalec je svojo kariero začel v Londonu z Nicole Farhi in nadaljeval v Parizu, kjer je sodeloval pri ustvarjanju kolekcij za znamki Guy Laroche in Yves Saint Laurent Rive Gauche. Delal je še za blagovne znamke Nina Ricci, Donna Karan in Calvin Klein.
Pri Dieslu verjamejo v njegov uspeh.
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice