Napaka, ki jo delajo mnogi: Ne zvečer, za največje rezultate bi morali telovaditi v tem delu dneva

24. 5. 2024
Napaka, ki jo delajo mnogi: Ne zvečer, za največje rezultate bi morali telovaditi v tem delu dneva (foto: Profimedia)
Profimedia

To je torej skrivnost!

Se še vedno sprašujete, ali je bolje telovaditi zjutraj ali zvečer? Kot je poročala študija Study Finds, lahko s telesno dejavnostjo zjutraj pokurimo več kalorij.

Po podatkih švedskih raziskovalcev naj bi bil metabolizem višji, če bi telovadili zgodaj zjutraj. Strokovnjaki so povedali: "Naši rezultati kažejo, da je jutranja telovadba morda učinkovitejša od poznopopoldanske v smislu pospeševanja presnove in kurjenja maščob, in če je temu tako, bi bila lahko koristna za ljudi s prekomerno telesno težo. 

Ne spreglejte:

In to še ni vse: po mnenju raziskovalcev bi bilo to celo bolje za zdravje: "Zdi se, da je čas pomemben za energijsko ravnovesje telesa in za povečanje koristi vadbe za zdravje, vendar so potrebne nadaljnje študije, da bi lahko zanesljivo sklepali o pomembnosti naših ugotovitev za ljudi.

Telovadba zjutraj prinaša številne koristi in smiselno je vključiti jo v svojo dnevno rutino. Tukaj je nekaj razlogov, zakaj je smiselno telovaditi zjutraj:

Povečuje energijo in produktivnost

Telovadba zjutraj pospeši srčni utrip, poveča prekrvavitev in sprosti endorfine, kar prispeva k dvigu energije in izboljšanju razpoloženja. To lahko pripomore k večji produktivnosti in jasnosti misli tekom dneva.

Pospešuje presnovo

Aktivnost zjutraj pospeši presnovo in pripomore k učinkovitejšemu izgorevanju kalorij čez dan. To lahko podpre proces hujšanja ali vzdrževanja zdrave telesne teže.

Izboljšuje kakovost spanca

Redna jutranja telovadba lahko pomaga uravnovesiti cirkadiani ritem telesa in izboljšati kakovost spanca. Pravilno usklajevanje spanja in budnosti je ključno za ohranjanje dobrega zdravja.

Povečuje fizično kondicijo

Redna jutranja vadba pomaga izboljšati fizično kondicijo, moč mišic, vzdržljivost in prožnost. Dolgoročno lahko privede do boljšega zdravja srca in ožilja ter zmanjšanja tveganja za bolezni.

Zmanjšuje stres

Fizična aktivnost zjutraj lahko pomaga zmanjšati raven stresa in tesnobe. Med vadbo se sproščajo endorfini, ki delujejo kot naravni antidepresivi, in pomagajo pri obvladovanju stresnih situacij.

Lažje dosežemo cilje

Začeti dan z vadbo nam pomaga postaviti pozitivno tono za preostanek dneva. Ko dosežemo dnevno vadbeno rutino, je verjetneje, da bomo vztrajali pri drugih zdravih navadah, kot je uravnotežena prehrana.

Manj motenj in zadržkov

Zjutraj je pogosto manj motečih dejavnikov in zadržkov, kot so nepričakovani dogodki, delovne obveznosti ali družinske obveznosti. S tem je večja verjetnost, da se bomo dejansko lotili vadbe in jo izpeljali brez prekinitev.

Kdaj je idealen čas za trening? 

Zdaj, ko vemo, da je jutranja vadba boljša za naše zdravje, je pomembno vedeti, kdaj je idealen čas za vadbo. Glede na nedavno študijo, ki so jo izvedli raziskovalci Evropskega združenja za kardiologijo, se zdi, da jutranja telesna dejavnost bolje vpliva na zdravje srca, saj zmanjšuje tveganje za srčne bolezni in možgansko kap. Raziskovalci so navedli, da je idealen čas za telesno aktivnost med 8. in 11. uro dopoldne. Kaj menite vi?

Povzeto po članku z GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Vstopila je v 8. desetletje, a ima telo 30-letnice: Brigitte Macron to jé vsak dan in prav to je skrivnost njene vitke linije

Priporočamo tudi: Čaka jih 10 let sreče: Ta 3 znamenja horoskopa bodo do leta 2034 uživala v uspehu, ljubezni in denarju

Novo na Metroplay: "Svojo otroško igro dajem na papir." | Hana Stupica in Urška Križnik Zupan