ELLE podkast | Tina Logar Bauchmüller: »Pri trajnosti je veliko greenwashinga, kjer gre za zavajanje potrošnikov.«

Zakaj so etične blagovne znamke lažje preživele prvi udarec krize zaradi covida kot znamke hitre mode? O trajnostni modi smo se v tokratni epizodi ELLE podkasta pogovarjali s Tino Logar Bauchmüller, ustanoviteljico in oblikovalko znamke Mila.Vert

Podkast, 9. 9. 2020
ELLE podkast | Tina Logar Bauchmüller: »Pri trajnosti je veliko greenwashinga, kjer gre za zavajanje potrošnikov.«

Šesto epizodo lahko poslušate tukaj:

Poslušate nas lahko tudi na:

APPPLE PODCASTS Ι SPOTIFY Ι GOOGLE PODCASTS

Tina Logar Bauchmüller je po letih dela v IT-industriji končno zbrala pogum in se posvetila svoji ljubezni do mode in kreativnega ustvarjanja ter ustanovila svojo blagovno znamko Mila.Vert. Ob tem se je dobro zavedala, da gre pri modi za precej težko industrijo, a jo je vseeno pritegnila njena velika sporočilna moč.

 Blagovna znamka Mila.Vert  je znana po klasično oblikovanih oblačilih in kosih čistih linij, ki so nadgrajeni s skrbno izbranimi detajli, vse skupaj pa je ustvarjeno tudi z mislijo na udobje. Hkrati zvesto sledijo trajnostnemu konceptu in uporabljajo materiale, narejene v skladu s standardi najbolj strogih certifikatov, kot sta GOTS in IVN BEST. Oblačilo iz takšnih materialov ni škodljivo niti za tiste, ki ga nosijo, niti za tiste, ki sodelujejo pri njegovi proizvodnji.

»Eden od večjih problemov modne industrije je, da se izdeluje prevelika količina oblačil. Po nekaterih raziskavah celo 40 odstotkov oblačil nikoli ne oblečemo. Se pravi, da smo tudi trajnostne blagovne znamke del tega problema. Če samo dodatno proizvajamo ob že obstoječih oblačilih, nismo pripomogli k temu, da ne bi onesnaževali, saj je potem teh izdelkov le še več.«

Ravno zato izdelujejo izdelke po naročilu in ne kopičijo zalog. Imajo kratek dobavni rok, saj oblačilo izdelajo v petih do sedmih dneh. Vsako stranko, ki opravi nakup na spletni strani, prosijo za mere in naročen kos naredijo samo zanjo. To jim omogoča, da občutno zmanjšajo količino vrnjenih oblačil. Odkar so uvedli ta način dela, ni še nihče vrnil niti enega oblačila. Pri spletnih nakupih je namreč od 30 do 40 odstotkov oblačil vrnjenih, kar je obremenjujoče tako za okolje kot za znamko.

Ponosni so tudi, da jih je potrdila PETA, kar pomeni, da ne uporabljajo materialov živalskega izvora. Razmišljajo pa, da bi nekoč v kolekcijah uporabili tudi ekološko volno, kar bodo seveda ustrezno označili.

Vsi, ki sodelujejo v procesu izdelave oblačil Mila.Vert, delajo v urejenih delovnih pogojih in za svoje delo prejmejo pravično plačilo. Tina sicer sodeluje s slovenskimi šiviljami, ni pa proti izdelavi oblačil v tujih krajih.

»Osebno se mi zdi čisto v redu, da so izdelki narejeni v tretjem svetu. Tam so ljudje tudi izučeni za takšno delo. Ne zdi se mi pa prav, da se dela v pogojih, kjer se izkorišča ljudi.«

 

Poslušajte še: ELLE podkast | Urška in Tomaž Draž: "Tradicija se lahko ohrani, samo če se spreminja"

Priporočamo tudi: ELLE podkast | Lorella Flego in Petra Windschnurer o stanju mode po koronavirusu

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri