To je trenutno najbolj priljubljena znamka torbic, za katero še niste slišali

31. 8. 2021
Deli
To je trenutno najbolj priljubljena znamka torbic, za katero še niste slišali (foto: Profimedia)
Profimedia

Maison Goyard je statusni simbol.

To je znamka, ki ne oglašuje, se ne promovira in nikoli ni v središču pozornosti - prepoznajo jo le ljudje iz posebnih krogov in predstavlja statusni simbol elegantne ženske. Francoska znamka Maison Goyard je v 18.stoletju pod ustanoviteljem Pierre Francois Martinom gradila svoj ugled z izdelovanjem kovčkov in večjih torb, danes pa jih poznamo po mojstrskem oblikovanju usnja v torbice in večje kovčke.

Slovi po ekskluzivi, kakovosti in francoski zapuščini, skrivnostnost pa pripomore h Goyardovem statusu brezčasnega luksuza. Trendom ne sledijo - izbor torbic iz sezone v sezono ostaja nespremenjen, navdih za klasične dizajne pa črpajo iz zgodovine in zapuščine francoskega modnega oblikovanja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maison Goyard (@goyardofficial)


Goyard
torbice obožujejo zvezdnice kot so Meghan Markle, Kristen Bell, Selena Gomez, sestre Kardashian in Hilary Duff, najpogosteje pa nosijo model torbice Saint Louis ali Artois - na videz enostavni torbici, ki pa sta si svoj sloves prislužili zaradi skritih detajlov, vsestranske uporabnosti in možnosti nošenja na obe strani. V kombinaciji lana in bombaža, ti dve torbici prdstavljata neuničljiv dnevni kos. 

Znamka prinaša eleganco in razkošje v vsakdan, svoje kultne dizajne so prilagodili tudi nošenju psov, manjše različice pa Goyard iz dnevnih opravkov peljejo na večerno druženje.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maison Goyard (@goyardofficial)


Na spletu lahko njihove torbico kupimo samo iz druge rokena platformah kot sta Farfetch in Depop. Goyardine, razkošno blago z značilnim vzorcem, ki kliče po razkošju in prav zato dodatna previdnost pri spletnem nakupu ni odveč - Goyard torbice namreč uvrščajo med zelo pogosto ponarejene. 

"Raje šepetamo, kot kričimo", so predstavniki znamke v enem izmed redkih intervjujev povedali za Hypebeast. "Nežno želimo podpirati avtentično eleganco in spontano iskanje samega sebe. Goyard je način razmišljanja". 

Fotografije: Profimedia in Instagram

Preberite še: Sarah Jessica Parker dokazuje, da so jesenski gležnjarji v tej barvi večni

Priporočamo tudi: 15 najlepših kosov za lahkotni prehod iz poletja v jesen

Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024