Namesto Jona se bo za Kokorico "šopiril" Andrej

22. 2. 2012
Deli
Andrej Pejić v oglasu za push-up modrčke. Foto: Hema

Možatega Jona Kortajareno bo v kampanji za Kokorico, novo dišavo Jeana Paula Gaultiera za moške, nasledil androgeni Andrej Pejić.

Kokorico, ime naj bi posnemalo oglašanje petelina med šopirjenjem, je v Franciji na police trgovin prišel julija lani, v črno-belih videih, ki jih je za kampanjo posnel Jean-Baptiste Modino, je v vlogi plesalca flamenka (v s perjem okrašeni opravi) nastopal španski lepotec Kortajarena.

A zdi se, da so se pri Gaultieru zdaj odločili za novo strategijo - menda prodajni rezultati v nasprotju z njihovimi prejšnjimi dišavami niso bili ravno navdušujoči -, saj v tiskanih oglasih, ki jih je prejšnji teden v Parizu posnel britanski umetnik in fotograf Matthew Stone, nastopa Pejić.

Vprašanje ostaja le, ali se bo avstralski maneken bosansko-srbskega porekla v oglasih predstavil v vlogi ženske, kot smo ga zadnje čase bolj vajeni (med drugim je bil obraz push-up modrčka nizozemske znamke Hema, na fotografiji), ali bo za spremembo nastopal kot moški.

Prav zaradi svoje androgenosti se Pejić zdi idealna izbira za to kampanjo, pri Gaultieru naj bi namreč želeli razširili skupino potencialnih kupcev dišave in za "lesnati vonj z aromo kakava" navdušiti tudi ženske.

Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?