Švedski trgovski gigant H&M je znan po svojem sodelovanju s svetovno znanimi dizajnerji kot so Karl Lagerfeld, Stella McCartney ter Comme des Garćons.
A tokrat so stvari drugačne. V novo odprti trgovini v Berlinu, bodo lahko najhitrejši kupili omejeno količino tristotih majic mladega berlinskega oblikovalskega para C.neeon. Majice bodo nosile njun tradicionalen geometrijski vzorec.
“Vse se je začelo, ko so naju vprašali, če lahko narediva par ilustracij za na stene, nato pa so prišli na idejo z dobrodelnimi majicami, " je dejala oblikovalka pri C.neeon-u Doreen Schulz.
Majice bodo stale 24.99€. Celoten izkupiček prodaje bo šel berlinski dobrodelni organizaciji Tafel e.V., ki oskrbuje brezdomce s toplim obrokom.
Steklenica za oblikovalske sladokusce
Alexander McQueen je usmeril svoje dizajnersko oko k viskiju - ustvaril bo omejeno količino "couture" steklenic za osemnajst let star viski Chivas Regal.
McQueenov izdelek bo narejen iz usnja v kraljevsko modri barvi ter ročno oblikovanem zamašku.
"Ta umetnina odseva razkošje in ročno delo, kar pa je odsev visoke mode, " je komentiral oblikovalec, "lahko opazite moj podpis v obleki iz modrega usnja ter v barvah Union Jacka. Ustvaril sem redek zbirateljski kos, katerega bodo, tisti z občutkom za dizajn, hoteli obdržati."
Pijača v novi preobleki bo na voljo v božičnem času.
Diorjeva prva dama
Oskarjevka Marion Cotillard je postala nova članica družine Christiana Diora.
Čeprav se še vedno čaka na uradno potrditev, pa se šušlja, da naj bi zvezda filma Življenje v rožnatem postala obraz torbic kolekcije Lady Dior, ki so jo predstavili leta 1995 in so jo do sedaj že oglaševale Monica Bellucci, Diane Kruger in Carla Bruni.
Prva kampanija filmske Édith Piaf bo luč sveta zagledala pred koncem leta.
Prijetni trenutki
Sarah Jessica Parker se loteva svoje nove kolekcije dišav Lovely Moments.
Kolekcija bo vsebovala tri dišave, katerih osnova bodo različni izrazi časa - Svitanje, Neskončnost in Mrak.
Reklamno kampanijo z zvezdnico Seksa v mestu v glavni vlogi, je posnel Michael Thompson.
Oglas bo v tiskanih medijih viden od marca 2009, medtem ko datum za predvajanje televizijskega oglasa še ni določen.
Prvi parfumi bodo na voljo le v izbranih trgovinah od februarja dalje, medtem ko bodo v ostalih parfumerijah vse od aprila 2009.
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc