Mangova nova kampanja

7. 2. 2009

Kar Kate Moss pomeni za Topshop, to Penelope Cruz predstavlja za Mango.

Že nekaj sezon nepogrešljiv obraz Mangove kampanje, se tudi v letošnji sezoni znajde v njegovih reklamnih projektih.

Svojo najnovejšo kolekcijo Mango vidi v nežnih in ženstvenih cvetličnih kreacijah, za katerimi stojijo močne, vase prepričane ženske.

Lansko leto se je vročekrvna Španka podala v oblikovalske vode. S sestro Monico sta za špansko modno hišo oblikovali kolekcijo oblačil za sezono jesen-zima 2008/09, ki je doživela neverjeten uspeh.

V najnovejši kampanji za pomlad - poletje 2009 se je igralki pridružila mlada manekenka Dakota Johnson.

Hči igralcev Dona Johnsona in Melanie Griffith bo predstavljala linijo oblačil namenjeno mlajšim ženskam. V kolekciji se znajdejo različni modeli kavbojk, majic z vsemogočimi natisi ter veliko oblačil s cvetličnimi detajli.

Pri izbiri Dakote naj bi pretehtal njen sproščen ter rokerski videz. Manekenka je tako nadomestila IT dekle, Britanko Alice Dellal, ki je bila lansko sezono zaščitni znak linije MNG jeans.

Set fotografij je posnel španski fotograf Txema Yeste.

Fotografiji www.mango.com