Magičnost radi opisujemo kot nekaj oddaljenega in skritega za tančico nedojemljivosti, pa vendar mislimo, da gre za nekaj, kar si lahko pričaramo tudi sami. In vse "sestavine" zanjo smo imeli na kupu 23. maja 2023 v središču Ljubljane v dvorani Pošte Slovenije na Čopovi ulici: sijale so zvezde, tiste iskrive na nebu, z nami pa so bile tudi tiste, ki nas že vrsto let navdihujejo v soju medijskih luči in za njimi, tukaj sta bila še dobra glasba ter odličen program. Pokukajte v dogajanje na Magični noči, dogodku, kjer so moči združile 3 priznane medijske znamke, ki že vrsto let uspešno delujejo pod okriljem založniške hiše Adria Media.
To so Elle, čutna in modna, s posluhom za ženske, Cosmopolitan, zabavna in prodorna, s ščepcem drznosti ter Story, tista, ki venomer razbremeni in je zares odlična družba. Vse tri sila uspešno ohranjajo svoje poslanstvo, zaradi katerega se tako radi vračamo k njim, obenem pa s svojimi vsebinami vedno znova presenečajo in se nadgrajujejo.
V torek smo se zbrali na dogodku, ki ga je povezoval Žan Papič, da jih proslavimo in z njimi pozdravimo prihajajoče poletje. Magično vzdušje je pričarala Nina Pušlar, ki nas je s svojimi pesmimi zapeljala v čarobno razpoloženje.
Glasbenim umetnikom lahko brez težav včasih rečemo čarovniki, saj nas njihove stvaritve ponesejo v neko drugo stanje, sproščajo in razvajajo. Na vrsti so bili Urban Lutman in preostali člani zasedbe Batista Cadillac.
Podelili pa smo tudi več lepih nagrad. Slowatch je eni od prisotnih podaril žensko uro Fossil, Telemach je med občinstvo razdelil dve pametni uri Xiaomi Mi Watch Black, Eurospin pa darilne bone za 20, 30 in 50 evrov.
Ko je uradni program prišel h koncu, smo se prepustili druženju v upanju na nepozabno poletje, posuto s spomini, ki nam bodo še dolgo risali nasmeh na obraz.
V imenu založniške hiše Adria Media bi se radi zahvalili vsem sponzorjem dogodka, in sicer so to Eurospin, Turistička zajednica Međimurje, PVG z Vespo in Moto Guzzi, Penine Jeruzalem Ormož, PPD z znamkama Aperol Spritz in Campari, Vitamin Well, Notus, Slowatch z znamko Fossil, L’Oréal Professionnel z znamko Kérastase, Mastermind Akademija, Telemach, Myrkl in Marvis. Za magično piko na i ambientu sta poskrbela Sanjski šopek in Arbadakarba.
Fotografije: Marko Delbello Ocepek
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?