Tradicionalni vseslovenski dobrodelni projekt Nivea Podajte nam roko! za pomoč otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe se je izjemno uspešno zaključil
Sedaj že tradicionalna dobrodelna akcija, v kateri sta že peto leto zapored združila svoje moči za enakopravnejše možnosti šolanja podjetje Beiersdorf d.o.o. z blagovno znamko NIVEA in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), se je po treh tednih iztekla.
O uspehu akcije seveda najbolj priča število zbranih dlani, ki so jih Slovenci porisali, popisali, nalepili ali kako drugače ustvarili ter jih poslali prek pošte, ustvarili na internetu in nalepili na enem izmed dobrodelnih dogodkov – rekordnih 79.868. Za vsako podano roko je podjetje Beiersdorf v Učni sklad Nivea prispevalo 0, 50 evra. Sredstva so v celoti namenjena štipendiranju otrok, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Lani se je iz Učnega sklada štipendiralo 27 otrok in mladostnikov, letos pa se bo to število še povečalo.
»Akcija Podajte nam roko! je prerasla Beiersdorf in postala vseslovenska dobrodelna akcija, na kar smo zelo ponosni, « je ob zaključku letošnje akcije svoje zadovoljstvo izrazila vodja marketinga v podjetju Beiersdorf d. o. o., Janja Žbontar Škraba in še dodala: »Brez vseh vas, prijaznih in dobrosrčnih ljudi, nam ne bi uspelo.« Uspešen rezultat akcije z rekordnimi 79.868 zbranimi rokami in 39.934 evri, ki jih bo naše podjetje doniralo v Učni sklad Nivea, namreč tudi letos ne bi bil mogoč brez pomoči prebivalcev Slovenije.
S pomočjo svoje domišljije in ustvarjalnosti so oživili obrise dlani in na ta način izrazili svojo solidarnost ter podporo otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja. Nekateri so roko podali prek spletne aplikacije, nekateri so roke poslali po pošti, nekateri so svojo dlan prispevali na enem izmed treh dobrodelnih dogodkov, ki so se odvili na ljubljanskih ulicah v sklopu projekta.
»V vsaki roki, ki jo iskreno ponudimo komurkoli, je toplina in moč, v množici rok, ki smo jih združili v humanitarni akciji podjetja Beiersdorf in Zveze prijateljev mladine Slovenije pa je neizmerna sila, ki ne le, da gore premika, temveč kar sanja, uresničuje; tiste sanje, ki največ štejejo – življenjske cilje mladih ljudi, « je bistvo projekta spretno povzela Majda Struc, generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije.
Letos so otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejših okolij podale roko tudi številne znane osebnosti. Kot ambasadorji projekta so se letos podpisali pevke Alya, Nina Pušlar in Alenka Godec, raper Trkaj, smukač Andrej Jerman, člani plesne skupine Maestro in stand-up komik in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama.
Podjetje Beiersdorf d.o.o. in Zveza prijateljev mladine Slovenije se zahvaljujeta prav vsem, ki so se odzvali njunemu dobrodelnemu klicu.
Trkaj, Anita Ogulin, Janja Žbontar Škraba, Kurt Altenburger,
Alenka Godec, Franc Hočevar in Majda Struc
© Fotografija Katja Žagar
Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah