Lifestyle Promocijsko sporočilo

Negativni ioni v ožjem izboru na 25. SOF-u

12. 4. 2016
Deli
Negativni ioni v ožjem izboru na 25. SOF-u (foto: Nik Jarh AV Studio)
Nik Jarh AV Studio

Obiskovalci 25. SOFa so se na Obali počutili odlično – razlog ni le v prijetnem festivalskem vzdušju, temveč tudi v dejstvu, da morski zrak napolnjujejo milijoni negativnih ionov, kar 500 krat več jih je kot v zraku mest. In ravno negativni ioni so tisti, ki omogočajo, da se na morju tako pozitivno počutimo, saj uravnavajo hormon sreče v telesu, spodbujajo h globokemu in pravilnemu dihanju, krepijo imunski sistem, vplivajo na koncentracijo, zmanjšujejo nespečnost, depresijo, glavobol in utrujenost.

Novoletna kampanja hotelov LifeClass »Vdihni«, ki govori o pozitivni portoroški klimi, polni negativnih ionov je na 25. SOF-u v kategoriji Oblikovanje – Celostne podobe prišla tudi v ožji izbor. Seveda, »samo najboljše zgodbe preživijo«. V času, ko se slovenska in evropska mesta bojujejo z onesnaženostjo zraka in preseženimi koncentracijami strupenih delcev, je čist in z blagodejnimi elementi – negativnimi ioni prežet zrak pravi zaklad. Portorož, ki leži med dvema solinskima poljema, je pravo mesto negativnih ionov, hoteli LifeClass pa so ta svež in zdrav morski zrak vsako jutri previdno ujeli v kozarčke in jih s skrbnim navodilom o uporabi ter izvirno embalažo podarjali po vsem svetu ob novem letu: »Milijoni negativnih ionov, ki napolnjujejo portoroški morski zrak, naj napolnijo vsak delček vašega telesa ter vam podarijo zdravje, odlično počutje in neusahljivo življenjsko energijo. Naj bodo v 2016 negativni samo ioni.« Portoroški zrak je tako postal vir zdravja in izvir kreative. Najbolj navdušeni so bili Kitajci.

Izvirno kreativo kampanje je skupaj s hoteli LifeClass, ki predstavljajo Svet zdravih užitkov, zasnovala agencija AV studio. Ti so svoj navdih poiskali pri Marcelu Duchampu, Patricku Süskindu in njegovi uspešnici Parfum, opirali pa so se tudi na LifeClassov Svet zdravih užitkov.