Avtorice tujih 'gizmo-fashion' portalov se precej pritožujejo nad zapoznelo potezo znamke Louis Vuitton. »Ljubi bog, tako dolgo je trajalo, da bi lahko počakali tudi na iPhone 5 ...«
A zdaj so tu. Na e-police so poslali štiri različice srajčk.
Vsaka izmed njih je izjemno tanka, notranjost pa imajo oblečeno v mikrofibro, kar seveda preprečuje morebitne praske ali drsenje. Za eno izmed srajčic bo treba odšteti 290 ameriških dolarjev.
In še namig: če jo nameravate kupovati, na spletu bdite nad ponaredki, saj bodo le-ti zelo verjetno zelo hitro zasedli prva mesta v iskalnikih, eBayu, Amazonu ...
Rizik pri tovrstnih ponaredkih se prav nič ne razlikuje od ostalih. Torej nihče vam ne jamči za kakovost, kvaliteto in ostale dobrote, ki sovpadajo s pričakovanjem ob nakupovanju pri prepoznavni znamki.
Pri več stotakov vrednem mobilnem telefonu pač to nima nobenega smisla.
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024