Philips Fashion Week - jezik univerzuma

28. 9. 2012

Ne bom vam razlagala, kako ga že komaj čakam, ker ga. Komaj čakam Philips Fashion Week.

Pravijo, da nestrpnost ni lepa čednost, a včasih se ne da pomagati. Vsakič ko se srečamo, pri oblikovalcih po ovinkih poizvedujem, kaj bodo pripravili, kako daleč so s kolekcijo in kakšna se jim zdi. Od kreativne ekipe sem že izvedela, kakšna bo scenografija (čeprav bom za to najbrž kregana: pista je videti fenomenalno, čisto drugače kot prejšnje leto in, da, lahko se zgodi, da bo kakšno manekenko odneslo z nje), 'prisluškujem' glasbenim taktom in preverjam izbor manekenk. Se razume, vse v mejah normale.

Mogoče boste na tej točki pričakovali, da bom začela na dolgo in široko naštevati, zakaj je dobro, da imamo Philips Fashion Week. Rekla bom samo to: oblikovanje je univerzalni jezik, jezik, ki ga je mogoče razumeti ne glede na to, kje živiš. Zato je prav, da mu ponudimo najboljše. Predstavitve, na kateri bo deležen največ pozornosti tako laične kot tudi strokovne javnosti.

Sem že kdaj rekla, da bi država med gospodarskimi panogami morala podpreti prav oblikovanje (sicer nisem zagovornica vedno istega jamranja, da država nič ne prispeva in da brez njene podpore gospodarstvo umira). Slovenijo z lahkoto vidim kot oblikovalski laboratorij, ki svoje ideje v jeziku univerzuma izvaža po vse svetu. Samo predstavljajte si modno središče v Murski Soboti, kjer se urijo in raziskujejo najboljši med najboljšimi. Skrbijo zgolj za dobre ideje, kolekcije, tehnološke izboljšave in nove kreativne pristope.

Če ste imeli kdaj možnost obiskati Benettonov komunikacijski raziskovalni center Fabrica v Trevisu, potem veste, o čem govorim. Industrija? Delovna sila je že zdavnaj predraga, zato se je proizvodnja preselila na Poljsko, Balkan, Kitajsko ... in če se še ni, se še bo. Še enkrat, prihodnost se skriva v oblikovanju. Zatorej, Philips Fashion Week, gremo!

Preberite še vtise, ki jih je Petra strnila po zaključku aprilskega Philips Fashion Weeka.