V okviru Philips Fashion Weeka, ki bo od 25. do 26. oktobra 2011 v Kinu Šiška, na naši spletni strani že nekaj časa poteka tudi nagradna igra, kjer lahko z malo sreče osvojite lepo Gordini torbico v vrednosti 159 EUR.
... če se vam je zalomilo že pri našem nagradnem vprašanju, boste nadaljevanja prispevka nadvse veseli.
Kdo sploh je Gordini?
Amedee Gordini je v šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja zaslovel v svetu avtomobilizma, nekaj časa pa tudi tekmoval v prvenstvu formule 1. Kasneje je svoje znanje in izkušnje prenesel na Renaultova vozila in s tem zaznamoval takratni dirkaški svet.
Njegovi dirkalniki so bila odeti v edinstveno modro barvo, športni značaj pa sta poudarjali dve beli črti vzdolž celotne karoserije. Dirkalniki R8 gordini so ponujali odlične vozne lastnosti za razumno ceno, bili pa so celo tako popularni, da so nastopili v številnih filmih tistega časa.
Z njimi so se vozili Romy Schneider, Alain Delon in celo nekoč najslavnejši francoski igralec Lino Ventura. To je vsekakor pustilo pečat in Gordini je za več kot desetletje zaznamoval generacije.
Gordini kot blagovna znamka
Danes Gordini ni več (samo) tisto, kaj je nekoč bil, danes je to industrija in umetnost obvladovanja blagovne znamke.
Gordini so še vedno (oziroma spet) športno nabriti avtomobili iz Renaultov ponudbe (za več informacij kliknite na Twingo Gordini in Clio Gordini), a ne le to. Gordini je lahko le obleka avtomobila (zunanjost in notranjost, torej brez sprememb pri mehaniki), lahko je kolekcija oblačil, lahko so to dodatki (torbe, avtomobilski ključi), lahko pa je tudi npr. kitara znamke Gibson.
Sodeluj v nagradni igri za Gordini torbico!
+ Srečnega nagrajenca bomo objavili na tem mestu v prihodnjih nekaj dneh!
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc