Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna

17. 10. 2019
Deli
Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna (foto: Profimedia)
Profimedia

Navdihnjeni, da bi tudi sami nosili ime svojega najljubšega oblikovalca?

Nova sezona prinaša obilico svežih trendov, ki jih želimo poskusiti. Medtem pa so klasični kroji in logotopi še vedno v modi. Če potrebujete dodatni dokaz, si oglejte suknjič znamke Versace, ki ga je nosila Dakota Johnson.

Dakota se je pred kratkim lotila presenetljivo priložnostnega oblačenja, ki je bil hkrati v trendu, kul in šik. Ključni kos je bil ohlapen suknjič, ki ga je uskladila z ujemajočim se topom, ki je le naključno pokukal izpod suknjiča.

Kosa, ki sta del Versacejeve Resort kolekcije za prihodnje leto, sta se pogumno lotila trenda logomanije: tako suknjič kot top sta postiskana z imenom Giannija Versaceja, napisanega po njegovem lastnem rokopisu. Kaj ni to nekaj posebnega?

Komplet je kombinirala s širokimi kavbojkami znamke 7 For All Mankind - priljubljena blagovna znamka številnih zvezdnic - in sandali znamke Gucci.

Če od Johnsonovega zadnjega videza odnesete samo eno stvar, naj bo to dejstvo, da je trend logotipa še vedno tako močan kot kdaj koli prej.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Škornji iz Zare, ki jih je nosila Emily Ratajkowski, so hit te sezone

Priporočamo tudi: Mateja Benedetti in Jan Oblak sta združila moči pri novem projektu

Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice