Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna

17. 10. 2019
Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna (foto: Profimedia)
Profimedia

Navdihnjeni, da bi tudi sami nosili ime svojega najljubšega oblikovalca?

Nova sezona prinaša obilico svežih trendov, ki jih želimo poskusiti. Medtem pa so klasični kroji in logotopi še vedno v modi. Če potrebujete dodatni dokaz, si oglejte suknjič znamke Versace, ki ga je nosila Dakota Johnson.

Dakota se je pred kratkim lotila presenetljivo priložnostnega oblačenja, ki je bil hkrati v trendu, kul in šik. Ključni kos je bil ohlapen suknjič, ki ga je uskladila z ujemajočim se topom, ki je le naključno pokukal izpod suknjiča.

Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna
Profimedia

Kosa, ki sta del Versacejeve Resort kolekcije za prihodnje leto, sta se pogumno lotila trenda logomanije: tako suknjič kot top sta postiskana z imenom Giannija Versaceja, napisanega po njegovem lastnem rokopisu. Kaj ni to nekaj posebnega?

Na Primorskem s posebno akcijo nad invazivnega sršena, opozorilo tudi za najditelje

Komplet je kombinirala s širokimi kavbojkami znamke 7 For All Mankind - priljubljena blagovna znamka številnih zvezdnic - in sandali znamke Gucci.

Zahvaljujoč Dakoti Johnson logomanija še nikoli ni bila tako elegantna
Profimedia

Če od Johnsonovega zadnjega videza odnesete samo eno stvar, naj bo to dejstvo, da je trend logotipa še vedno tako močan kot kdaj koli prej.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Škornji iz Zare, ki jih je nosila Emily Ratajkowski, so hit te sezone

Priporočamo tudi: Mateja Benedetti in Jan Oblak sta združila moči pri novem projektu