Novo modno geslo za jesen in zimo 2015/16 se glasi: obrnite se nazaj, da boste lahko zakorakali naprej.
Če še niste imeli priložnosti pobrskati po trgovinah z vintidž oblačili, boste to neprecenljivo vizualno doživetje zdaj lahko izkusili kar v svojih najljubših butikih in veleblagovnicah.
Oblikovalci v prve modne vrste namreč pošiljajo vintidž dekleta, katerih stil nepričakovano združuje oblačila, značilna za šestdeseta, petdeseta, dvajseta in trideseta leta preteklega stoletja. Vodja novega modnega klana ni nihče drug kot Miuccia Prada, ki je s tem moderno-starim navdihom začinila obe svoji kolekciji, Prada in Miu Miu.
Ob prevladujoči estetiki petdesetih in šestdesetih s precej sodobnimi stilističnimi posegi spreminja modno zgodovino v modno prihodnost. Potem so tukaj še Givenchyjeva ekscentrična dekleta iz mehiških band, ki sledijo sodobnemu času bodisi z nenavadno združbo materialov ali rahločutno ženstveno silhueto.
DNK blagovne znamke so prav z vintidž zgodbo in novim modnim oblikovalcem želeli spremeniti tudi pri Gucciju. Njihova nova heroina nosi luksuzne krznene plašče in vintidž volnene kape iz obdobja šestdesetih. Vonj po trgovinici z rabljenimi oblačili se, čeprav ne mara brskati po preteklosti, ne more znebiti niti Dries van Noten, ki je v kolekciji v sodobno celoto povezal tako dvajseta kot tudi šestdeseta leta.
Velik poudarek pri novem trendu imajo vzorci, ki v glavnem izvirajo iz preteklosti, medtem ko materiali zagovarjajo letnico 2015. In ko boste naposled le izbirali novo garderobo, si poskušajte zamisliti, kaj od tega bi izbrala vaša babi ali mama in kaj je všeč samo vam.
Pripravila: Petra Windschnurer
Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah