Trend z Instagrama je vreden našega nakupa.
V zadnjih treh mesecih so bila postavljena pod vprašaj skoraj vsa pravila mode. Med delavniki je bilo normativno oblačenje hitro rezervirano za zgornjo polovico telesa, tako da smo o spodnji polovici svobodno odločali. Vstopite v trend spodnjega perila "boyhorts", katerega eksplozijo na Instagramu lahko pripišemo le napol oblečeni kulturi sestankom na Zoom-u.
View this post on Instagram
Udobje na prvem mestu
Ena prvih znamk, ki je preizkusila to silhueto, je bila Highrack, Honey, avstralska blagovna znamka oblikovalke Tesse McGregor. Navdih je prišel iz ikoničnih Chanelovih spodnjic iz 90-ih. Tako so se rodile spodnjice Sublime Biker, ki si eksplodirale po družbenih medijih in bile razprodane skoraj v trenutku.
View this post on Instagram
Že dolgo nazaj je Instagram postal igrišče za fotografije žensk, ki v svojem stanovanju pozirajo v tej drzni silhueti. Številne blagovne znamke spodnjega perila in oblačil so objavile svoje iteracije - med njimi tudi kultna blagovna znamka Kim Kardashian West, SKIMS.
Tudi po tem, ko je bila splošna karantena preklicana po vsem svetu, bodo ti trendi opomnik na precej drugačne čase - in morda vas bodo še enkrat spodbudili, da se upočasnite in si vzamete čas zase.
View this post on Instagram
Fotografije: Profimedia, Instagram
Preberite še: FOTO: Poglejte, kako Gigi Hadid preživlja svojo nosečnost - kako prikupno!
Priporočamo tudi: Meghan Markle je nosila popolno poletno obleko za 68 evrov
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024