Vrnitev v šolske klopi še nikoli ni bila bolj zabavna! Za to je poskrbel CCC, z odličnim gaming dogodkom »Tvoj čas za igro«, katerega se je udeležilo veliko število obiskovalcev.
Poleg tega pa je CCC predstavil tudi svojo kampanjo NAZAJ V ŠOLO in s tem omogočil, da se lahko vsi vrnejo v šolske klopi v velikem slogu. Ljubitelji igric so se zgrnili v CCC trgovino Supernova Rudnik, z željo, da spoznajo največje zvezdnike slovenske YouTube scene ScorpLZ, JuretaTrsanBlonda in Lejico.
Množico ljubiteljev je čakalo veliko presenečenj, ter edinstvena priložnost, da spoznajo svoje najljubše gaming idole in z njimi zaigrajo priljubljene igre, predvsem predstavnike Generacije Z. Prav njim je CCC usmeril svojo novo kampanjo za Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion in Converse.
ScorpLZ, JureTrsanBlond in Lejica so z obiskovalci delili svoje izkušnje in vse skupaj razveselili z edinstvenimi presenečenji in darili za najboljše.
CCC je s kampanjo »Tvoj čas za igro« dokazal, kako je lahko tudi pri priljubljenih blagovnih znamkah vrnitev v šolo kreativna igra. Poleg tega, pa smo želeli vsem mladim ljubiteljem igric pričarati fantastično izkušnjo in jih še dodatno navdušiti s povabilom priljubljenih Youtube zvezd - je povedala Martina Perić, CMO, CCC Hrvaška in Slovenija.
Dodala je, da v CCC inovativnosti ni videti konca, zato vse, kar je aktualno na svetovni modni sceni, zaživi tudi na policah njihovih trgovin. Zaživela so tudi nova prijateljstva. ScorpLZ, JureTrsanBlond in Lejica so z obiskovalci delili svoje izkušnje, pokazali svojo igro, ter navduševali z izjemnimi presenečenji.
“Včerajšnji dan je bil nepozaben. Toliko oboževalcev, pozitivne energije in ljubezni v enem dnevu. Vse to zahvaljujoč CCC in kampanji »Tvoj čas za igro«. Vesel sem bil srečanja z ostalimi gameri in druženja z njimi. Zame je bilo nepozabno doživetje spodbujati svoje oboževalce med njihovo igro. Predvsem sem bil vesel našega slikanja, druženja in podpore, ki sem jo vsakodnevno deležen. Hvala CCC! « je rekel ScorpLZ - Žiga Lah.
»Navdušen sem nad organizacijo in idejo. Želim si, da bi bilo v prihodnje še več takšnih druženj« je povedal vidno navdušen JureTrsanBlond- Jure Trsan.
"CCC – TVOJ ČAS ZA IGRO je bil eden najboljših, če ne celo moj najljubši dogodek doslej. K temu je zagotovo pripomoglo dobro vzdušje in prijateljsko razpoloženje vseh udeležencev, pa tudi samih organizatorjev. Upam, da bomo v bližnji prihodnosti ponovili dogodek z isto ekipo” je dejala Lejica - Leja Leskovar.
Kampanja "Tvoj čas za igro" je namenjena promociji športnih blagovnih znamk, na voljo v CCC. Vsi artikli iz nove kolekcije "Tvoj čas za igro" pa so dostopni v vseh 18 trgovinah po celi Sloveniji in na ccc.eu.