Bella Hadid je ponovno oživela italijansko blagovno znamko, sinonim za kavbojke z nizkim pasom, ki smo jo oboževale pred 20 leti

2. 1. 2023
Deli
Bella Hadid je ponovno oživela italijansko blagovno znamko, sinonim za kavbojke z nizkim pasom, ki smo jo oboževale pred 20 leti (foto: Profimedia)
Profimedia

Med 90. in 2000. leti je bila kultna blagovna znamka uličnih oblačil. Všeč vsem, tudi zvezdam. Z Bello Hadid kot obrazom najnovejših kampanj Miss Sixty ponovno osvaja modno sceno. Potrditev, da se val Y2K ne ustavi.

Miss Sixty, ki so jo oboževale zvezde 90. in 2000. let, je z obrazom Belle Hadid spet v središču pozornosti in nam kaže, kako nositi njihove kultne kavbojke z nizkim pasom.

Nazaj v leto 2000! Pred skoraj dvajsetimi leti so skoraj vsi govorili o Miss Sixty. In to ne brez dobrega razloga. Italijanska blagovna znamka, ki jo je leta 1991 ustanovil oblikovalec in podjetnik Wicky Hassan, je bila sinonim za takratni trend z velikim T, kavbojke z nizkim pasom, nosile pa so jo nekatere najbolj priljubljene zvezdnice tistega časa, od Britney Spears do Lindsay Lohan, od Christine Aguilere do Anastacie, od Beyoncé do Jennifer Lopez

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

Zmagovito partnerstvo

Podobno kot Diesel, ki doživlja drugo mladost pod ustvarjalnim - in izrazito ekološko usmerjenim - vodstvom Glenna Martensa, se je Miss Sixty močno vrnila na modno prizorišče zaradi mešanice prenovljenega ustvarjalnega duha in pametnih marketinških odločitev, ki jih predstavlja zlasti sodelovanje z Bello Hadid, ki je obraz znamke od pomladi 2021. S 56 milijoni sledilcev na Instagramu in nazivom modela leta, ki ji je bil podeljen na podelitvi British Fashion Awards 2022, je Bella Hadid nedvomno najboljša oseba, ki lahko blagovno znamko ponovno postavi na vrh vala in jo naredi za obvezno opremo. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

Zdi se, da supermodel resnično verjame vanj: "Pravkar sem podpisala novo pogodbo kot obraz @misssixty," je pred letom dni navdušeno zapisala na svojem profilu na Instagramu. "V lasti imam veliko vintage kosov te blagovne znamke, ki so se nabrali v preteklih letih, in komaj čakam, da jih uskladim z oblačili iz nove kolekcije." 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

Naj živi estetika Y2K!

Pravzaprav je oživitev blagovne znamke, ki se še vedno ozira v 90. in 2000. leta - med kavbojkami z nizkim pasom, crop topi, potiskanimi jaknami iz džinsa, kristali in izrezi - še ena potrditev, da vpliv tega obdobja na našo garderobo ni le sezonski pojav. Stil Y2K se vrača. In zdi se, da ima Miss Sixty enak namen. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MISS SIXTY (@misssixty)

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Najboljše sredstvo za popraznično razstrupljanje telesa: Osvežilni napitki, ki so ob začetku novega leta lahko vaši zavezniki

Priporočamo tudi: Pošta lahko počaka: Ko je vse, kar želite, v miru pogledati epizodo serije, ne da bi jo ves čas prekinjali za odgovor prijateljici, ki želi vedeti, ali naj kupi obleko, ki jo je pravkar videla v Zari

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču