Revija ELLE s ponosom sporoča, da se je zavezala, da bo končala promocijo živalskega krzna na svojih straneh in na spletu. Zaveza sledi dialogu med lastnikom blagovne znamke ELLE, Lagardère Group, Humane Society of the United States, Humane Society International in Creatives4Change. Napoved je bila objavljena danes na Business of Fashion’s 2021 dogodek VOICES v Londonu.
ELLE je ustvarila listino za prepoved uredniške vsebine, ki promovira živalsko krzno na svojih straneh, spletnih mestih in družbenih medijih. To ne vključuje živalskega krzna v uvodnikih, fotografijah za medije, modnih pistah in fotografijah uličnega sloga. Listina, ki je v skladu z definicijo krzna Fur Free Alliance, prav tako ne dovoljuje več prikazovanja živalskega krzna v kakršnih koli oglasih na svojih straneh in na spletu.
Podpisale so ga vse izdaje ELLE po svetu. Za 13 od teh izdana listina velja že, za 20 od njih pa bo veljala od 1. januarja 2022, za preostale izdaje pa bo veljala od 1. januarja 2023.
Ta objava bo vplivala na kar:
- 45 izdaj po vsem svetu
- 21 milijonov bralcev na mesec
- 6,6 milijona prodanih izvodov na mesec
- 175 milijonov skupnega dosega
- 46 spletnih mest, 100 milijonov edinstvenih obiskovalcev, 400 milijonov ogledov strani in več mobilnih/tabličnih aplikacij
Po besedah Constance Benqué, izvršne direktorice Lagardère News in izvršne direktorice ELLE International: "Družbena angažiranost je bila vedno eden ključnih stebrov blagovne znamke ELLE. Svet se je spremenil in konec uporabe krzna je usklajen s potekom zgodovine. Upamo, da bo ELLE s to zavezo drugim medijem odprla pot, da prepovejo promocijo krzna po vsem svetu in promovirajo prihodnost brez krzna."
Kot je povedala Valéria Bessolo LLopiz, višja podpredsednica in mednarodna direktorica ELLE: "Že več let se ELLE ukvarja z okoljem, trajnostnim razvojem in ekologijo z rednimi vsebinami ali posebnimi zelenimi izdajami. Prisotnost živalskega krzna na naših straneh in v naših digitalnih medijih ni več v skladu z našimi vrednotami, niti z našimi bralci. Čas je, da ELLE poda izjavo o tej zadevi, izjavo, ki odraža našo pozornost do kritičnih vprašanj varovanja in skrbi za okolje in živali ter zavračanje krutosti živali. To je tudi priložnost za ELLE, da poveča ozaveščenost o dobrem počutju živali, okrepi povpraševanje po trajnostnih in inovativnih alternativah ter spodbuja bolj humano modno industrijo."
Alexi Lubomirski, modni fotograf in ustanovitelj Creatives for Change, pravi: "Revija ELLE je že od svojega nastanka vedno vodilna luč v modi, sinonim za svežino, neobremenjena s težo tradicije in formalnosti. Zaradi te moči naj bi ELLE 'ne toliko odražala modo, kolikor jo določala.' Prav ta ustvarjalna moč navdiha omogoča ELLE, da naredi široke korake pri oblikovanju src in umov svojih bralcev za bolj razvito in ozaveščeno prihodnost za vse."
PJ Smith, direktor modne politike za HSUS in HSI, dodaja: "Slavimo ELLE, ker se je zavzela proti kruti trgovini s krznom in se veselimo, da bodo druge modne revije sledile njenem vzoru. Ta objava bo spodbudila pozitivne spremembe v celotni modni industriji in ima potencial, da reši nešteto živali pred trpljenjem in kruto smrtjo. Vodstvo ELLE bo spodbujalo tudi inovacije za bolj trajnostne in humane alternative."
Preberite še: Brunch z ELLE uredništvom: Palačinke z ingverjem in pomarančo s trendovsko limonado
Priporočamo tudi: Kako to zimo nositi karirano krilo pri 20., 30., 40. in 50. letih
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024