Dominika in Katarina Bučar. Sestri, ki z mladostno zagnanostjo ustvarjata ene in edine nahrbtnike BOO.
Kdo sta Katarina in Dominika?
Sestri z ogromno mladostne zagnanosti in želje po uspešnem razvijanju lastne blagovne znamke BOO oziroma BOOPACKS, ki sta jo lansirali marca 2015. Dominika, ki zaključuje študij arhitekture, ima dober občutek za dizajn, skrbi za celostno podobo znamke in fotografijo ter oblikuje izdelke BOO. Katarina pa je v sebi našla predvsem podjetniško žilico.
Kako je nastala znamka Boopacks?
Nastala je, ko sva z Dominiko iskali idealen nahrbtnik. V želji po lastnem izdelku in s spoznanjem, da je na slovenskem trgu takšnih izdelkov takrat primanjkovalo, sva ustvarili prvi ročno izdelan drawstring nahrbtnik, ki sva ga poimenovali Boopack. Prepričani sva bili, da lahko iz tega izdelka ustvariva dobro zgodbo in uspešno blagovno znamko. In res BOO s svojo celostno podobo, minimalističnim in preprostim stilom izstopa in je prepoznavna znamka.
Imata pri oblikovanju nahrbtnikov vzornike?
Pri oblikovanju se seveda oziraš na stvari, ki so ti všeč in blizu. Vzornik je na neki način lahko tudi moda sama po sebi oziroma trendi, ki ti dajejo smernice.
Prodajni hit na Asosu?
V prvem letu delovanja blagovne znamke nama je uspelo pridobiti tujega poslovnega partnerja, spletnega giganta Asos. Našli so naju sami, se navdušili nad izdelki in naju povabili k sodelovanju. V slabih treh mesecih so najini izdelki že veselo potovali v Anglijo in se tudi uspešno prodajali na strani asos.com.
Najljubši modni dodatek?
Vsekakor nahrbtnik. (nasmeh) Težko bi izpostavila katerikoli drug modni dodatek.
Brez česa si svojega življenja ne predstavljate?
Mislim, da kar brez svojega podjetja. To je postalo del najinega vsakdana in se močno prepleta tudi z najinim prostim časom.
Kakšni ljudje vaju navdušujejo?
Katarina: Ljudje, ki imajo neko energijo. Sem oseba , ki hitro začuti, kakšno energijo ima človek. Pusti ljudje me preprosto ne zanimajo. Predvsem spoštujem energične, odločne in ambiciozne ljudi. Dominika: Navdušujejo me ljudje, ki so kreativni in mladostni ter tudi ambiciozni in si upajo živeti drugače kot večina.
Pripravila Nina Pretnar
Fotografije: Instagram in osebni arhiv
Preberite še: Robert Henigman: Trendni in netipični gostinec, oče Tozda in Birója
Priporočamo tudi: Kako prepoznati znake izgorelosti?
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc