Nena Florjančič – Flonena: Barvica je njena najljubša igrača

Odkar pomnim, je risala. Izvira iz družine, v kateri se je vedno dosti govorilo o umetnosti, predvsem slikarstvu in modi. Tako je postala barvica njena najljubša igrača.

Nena Florjančič – Flonena: Barvica je njena najljubša igrača - Foto: Peter Giodani

Sčasoma je začela risati oblačila, pozneje pa tudi kreirati.

To je bil za njo neke vrste naraven razvoj in ne more eksplicitno trditi, da je od nekdaj čutila željo biti modna oblikovalka.

Jo je pa modno oblikovalstvo vsekakor vedno zanimalo. Naraven razvoj, ki pa seveda še zdaleč ni zaključen.

Deluje pod imenom Flonena, ki je njena modna znamka. Vsako ustvarjanje blagovne znamke, v katerikoli branži, je nenehen in zahteven proces, vendar je prepričana, da gre uspeh z roko v roki z vztrajnostjo, odločenostjo in veseljem do dela, ki ga opravljaš - v njeni branži pa tudi s kolekcijami, ki na koncu osupnejo in inspirirajo ljudi.

Ali predstavljaš svoje kreacije tudi na modnih revijah?

Modna revija je še vedno najboljši način za predstavitev kolekcije, saj se lepo vidijo materiali in lahko pokažeš svoj edinstven stajling.

Najbolj vesela sem, ker sem bila povabljena na Philips fashion week v Ljubljani in na mednarodni modni projekt Radar v Mariboru. Modnih revij se je zvrstilo sicer že precej, tudi mednarodnih (v Avstriji in v Zagrebu), vendar sem na ti dve najbolj ponosna.

Kaj definira tvoj stil oblikovanja?

Zelo rada imam težke tkanine in težko konfekcijo. Sem spadajo vrhnja oblačila, plašči, jakne in seveda obleke. Držim se zelo klasičnih linij, katerim dodam svoj pečat. Pogosto skušam konstruirati unikatno tkanino ali že obstoječo tkanino dodatno obdelati. Če bi gledala generalno, najraje uporabljam črno in zlato barvo, je pa to seveda vedno odvisno od inspiracije in zasnove vsake kolekcije.

Kje najdeš inspiracijo za kreiranje?

Ko sem iskala inspiracijo za kolekcijo jesen/zima 2012/2013, ki je bila predstavljena na Philips fashion weeku v Ljubljani, sem se ustavila pri bordo barvi. Kombinirala sem jo s črno in dodala nekaj zlatih akcentov, kot vedno, ki pa sem jih tokrat s posameznimi kovinskimi detajli močneje poudarila.

Nakit tako postane del oblačila. Vse te teksture in barve so izvedene v zelo enostavnih, mladostnih in elegantnih silhuetah. Moje punce bodo to sezono nosile predvsem hlače. Oblačila bodo zelo udobna in lahkotna, namenjena tistemu vmesnemu času po službi in pred nočjo.

Ali se ukvarjaš zgolj z oblačili ali kreiraš tudi modne dodatke?

Pred letom dni sem svojo kolekcijo oblačil razširila še z modnimi dodatki, natančneje z nakitom.

Sprva sem kose nakita, kot že rečeno, integrirala ­direktno v oblačila. To je bilo vidno v kolekciji jesen/zima 2012/2013, ki sem jo predstavila na Philips fashion weeku. Po tej kolekciji sem začela izdelovati tudi samostojne kose nakita.

Kam te pelje pot v prihodnosti?

Vsak modni oblikovalec potrebuje svoj prostor, tako osebno kot mentalno, kjer nabira inspiracijo za snovanje svojih novih kreacij. Po tem kreativnem procesu pa sem rada v stiku z ljudmi, kar dosegam tudi prek svoje spletne strani www.flonena.com, ki je neposredno povezana z mojo stranjo na Facebooku, kjer svoje oboževalce pogosto presenetim s kakšno fotografijo kosa, ki je v tistem trenutku v procesu nastajanja, in kjer jim na koncu pokažem svoje končne izdelke, svoje kreacije.

Rada oblikujem v Sloveniji in za Slovenke, saj se tukaj počutim doma. Z modo Slovenk se tudi najlaže poistovetim, zato sem prepričana, da bom nadaljevala svojo pot v Sloveniji. Vedno je pomembno, da kot oblikovalec najprej najdeš občinstvo za svoje dizajne. Je pa tudi res, da te dandanes kraj, v katerem živiš in ustvarjaš, ne omejuje glede tega, kje delaš, oziroma komu so na voljo tvoje kreacije.

Kolekcija Weight

Trenutna kolekcija verižic z naslovom Weight je sestavljena iz masivnih kosov, zlatih verig, prepletenih s tekstilom. Odtenki barv so zelo poletni in lahkotni, kar nosilki omogoča, da jih kombinira ves dan, s tem pa hitro postanejo najljubši modni dodatek. Moja dobra prijateljica bi temu rekla, da zaradi tega postanejo individualna uniforma – ekspresiven detajl zunanje prepoznavnosti posameznika.

Danes ...

Oblikuje tudi pod okriljem blagovne znamke Squat, katere ustanovna člana sta Zoran Garevski in Nataša Peršuh. Pomembno ji je, da v vseh kreacijah, ki jih da iz rok, pusti svoj lastni oblikovalski pečat, svoj jaz. Pri zadnjih dveh kolkecijah Icecream in SALEorSHIRT, ki jih je ustvarila pod okriljem Squata, je kljub barvam, ki so bile precej pastelne, poskušala ohraniti svoj oblikovalski izraz v verižicah, ki jih je dodala vsakemu kosu oblačila.

Napisala Petra Rozman
Fotografije Peter Giodani

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri