Inovativni in še ne uveljavljeni slovenski podjetniki so včeraj v megamarketu Interspar v ljubljanskem Cityparku predstavili svoje izdelke, ki se bodo predstavili v že drugi sezoni projekta Štartaj Slovenija.
Po izjemno uspešni prvi sezoni je osem podjetnikov tako na prodajnih policah Štartaj Slovenija lahko prvič ugledalo svoje izdelke, ki so letošnje leto predvsem prehranski in kozmetični izdelki.
Polni upa in poguma, da uresničijo svoje sanje in postanejo zmagovalci druge sezone, se bodo gledalcem predstavljali na POP TV vsak teden od 8. oktobra pa vse do sredine decembra. Že v prvi sezoni so bili odzivi kupcev in gledalcev izjemno dobri, prav tako pa je izjemnost projekta Štartaj Slovenija prepoznala stroka. V preteklih mesecih je projekt prejel viktorja za posebne medijske dosežke, veliko nagrado za najboljšo celostno komunikacijsko akcijo na Slovenskem oglaševalskem festivalu, marketinški portal Media Marketing ga je prepoznal kot najboljšo marketinško akcijo v regiji, Ameriška gospodarska zbornica Amcham Slovenia pa je projektu podelila naziv najboljše poslovne prakse v sklopu inovativnosti. Projekt je odmeval tudi v svetu. Na največjem mednarodnem forumu televizijskih vsebin NATPE je oddaja Štartaj, Slovenija! prejela nagrado občinstva, z nagrado WARC innovative award 2017 pa je bil projekt uvrščen med najinovativnejše kampanje na svetu. Tudi letos si bo najuspešnejši prislužil laskavi naziv »Hit produkt 2017«.
8 inovativnih izdelkov
Navdušeni podjetniki so se fotografirali ob svojih izdelkih in podali svoje prve izjave za medije in vsekakor nas čaka zelo zanimiva sezona Štartaj Slovenija. Izbirali bomo med naslednjimi izdelki: Iconic Speciality Coffee – visokokakovostna kava, pražena v Sloveniji; Noela, krema s polžjo slino; Good4Dogs, surova hrana za pse; pokovka Pokica, ki so ji dodani različni okusi; Medenka, medene palčke z dodanimi okusi; Junc Beef Jerky, energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami; Viny&Greta, gurmanski vinaigre prelivi na osnovi izbranega sadja in domačega kisa in Odori, naravni pralni prašek.
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024