Andrej Pejić oglašuje 'push up' modrček

Pri nizozemski znamki Hema so se odločili za drzno potezo. In ta je, da za oglaševanje 'push up' modrčka najamejo moškega.

Andrej Pejić v oglasu za push-up modrčke. Foto: Hema

To vlogo je prevzel bosanski model Andrej Pejić, za katerega to sicer še zdaleč ni prva kampanja, v kateri prevzema vlogo ženske. Andrej na treh fotografijah nosi obleke z dekoltejem in ima solidno 'dvojko'.

Linijo modrčkov oglašujejo pod sloganom, da njihovi nedrčki na velikost košarice dodajo vsaj dve številki.

»To je revolucionarno. Še nikoli prej niso angažirali moškega modela za kampanjo ženskega spodnjega perila,« je povedal Pejićev agent Joseph Tenni.

Andreja so v letu 2011 pri reviji FHM uvrstili tudi na lestvico 100 najbolj seksi žensk sveta, kjer se je znašel ob boku najbolj prepoznavnih seks bomb aktualnega časa, kot so Rosie, GaGa, Katy in Rihanna.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri