Kliknili ste na Pošlji in po e-pošti poslali nekaj, kar ni bilo namenjeno vsem v vašem podjetju. Nikar ne kupujte enosmerne vozovnice v Sibirijo, dokler ne preberete naših nasvetov.
1. Ne dramatizirajte.
Odvisno od vsebine, a sploh ni nujno, da bo odziv prejemnika tak, kot si mislite. Dokler ne veste, kakšen bo, počakajte, potem oblikujte načrt, ki bo popravil škodo.
2 Uredite nastavitve za reguliranje hitrosti pošiljanja e-pošte.
Zamik pri pošiljanju vam bo dal možnost, da odkrijete svoj spodrsljaj.
3 Če ste koga zares užalili ...
... na primer sodelavca z drugega oddelka ali stranko, nikar ne potisnite glave v pesek kot kakšen noj. Ukrepajte zrelo in se, če se le da, opravičite na štiri oči. Hitro!
Pripravila: Katja Vidrajz
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci