Draga Nivea, vse najboljše za tvoj 100. rojstni dan

16. 5. 2011
Deli
Draga Nivea, vse najboljše za tvoj 100. rojstni dan

Trenutek za nostalgijo ... Odpremo pokrovček, potopimo konico prsta v vsebino, začutimo, kako se snežno bela krema topi na naši koži in že zaznamo tisti njen značilen nežen vonj. Vsi jo imamo radi in najpogosteje jo imenujemo »mama vseh krem«. To si iz srca zasluži.

Videti je lepa in skrbi za lep videz ljudi po vsem svetu.

Je vsestranska in ima mnogo talentov. Njena dišava prebudi spomine na otroštvo. Ni ji treba loviti hitro spreminjajočih se trendov – popolna je takšna, kot je. Klasičen in brezčasen izdelek, ki zdaj praznuje svoj čudoviti jubilej – 100 let.

Zgodovina tega čarobnega modrega pločevinastega lončka, ki je osvojil svet.


1911
– Rodila se je krema Nivea.
1912 – Predstavijo nove izdelke (puder, milo in mleko za lase).
1914 – Nivea postane svetovni popotnik.
1922 – Kremo so odkrili tudi moški.
1925 – Premiera modro-belega pločevinastega lončka Nivea
1936 – Spodbujanje zaščite pred soncem –  na trg pride prvo olje za sončenje
1958 – Plaže je zavzel legendarni Nivea 'psst, psst sprej' za zaščito pred soncem
1963 – Prvo »tekoče« mleko za telo: (Nivea Milk)
1975 – Nivea je tlakovala pot standardnim faktorjem zaščite pred soncem
1978 – Uveden njihov prvi izdelek za tuširanje
1980 – Nastal je pomirjujoči in vlažilni balzam po britju – Nivea for man
1982 – Nivea Visage je združila mednarodno družino blagovnih znamk
1991 – Dvojno delovanje njihovih dezodorantov
1994 – Nastanek Nivea Soft – »mala sestrica«
1994 – Uvedba izdelkov Nivea Vital, za potrebe zrele kože
1997 – Napoved dekorativne kozmetike
1998 – Q10: revolucija v liniji Nivea  Visage
2004 – Odprtje raziskovalnega centra v Hamburgu
2005 – Znamka je poskrbela za varno sončenje z uravnoteženo UVB- in UVA-zaščito
2006 – Hiša Nivea je odprla svoja vrata 
2008 – Uvedba negovalne linije Expert Lift s posebnim učinkom
2010 – Kdo je izumil koncept inteligentnega vlaženja? – Nivea, seveda!
2011 – Nivea srce preda naravnim učinkom

Kaj pa pogled v prihodnost?

Krema , ki letos praznuje 100. obletnico, se danes proda skoraj 150-milijonkrat na leto.

Je »mati« velike družine blagovnih znamk, ki šteje okrog 500 izdelkov. Zgodba o uspehu, ki se je začela z modrim pločevinastim lončkom leta 1911, se nadaljuje in če bi v vrsto postavili vse lončke kreme Nivea, ki se bodo po napovedih prodali do leta 2020, bi nam teoretično omogočila pot vse do Lune. :)

Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah