Podjetje Sens je leta 1994 ustanovila in ga še danes vodi oblikovalka Zlata Zavašnik. Oblikovalsko dovršene, maloserijske in prodajne kolekcije moških oblačil so bile razlog, da se je podjetje razširilo po Sloveniji in na Hrvaško. Od leta 2006 ima SENS trgovino tudi v Ljubljani, na ljubljanskem tednu mode (LJFW) pa se bo predstavilo v ponedeljek, ob 19. uri.
KOLEKCIJA Transformacija moške obleke
Osnova kolekcije je moška obleka, ki jo kot glavni produkt pri Sensu razvijajo že 21 let. Oblikovalka Zlata Zavašnik pravi, da je danes obleka zapostavljena, saj ostaja le v domeni stroge poslovne klasike ali večernih priložnosti. Obleko si predstavlja tudi za dnevne priložnosti, od jutra do večera v številnih različicah.
Pri aktualni kolekciji želi pokazati raznovrstnost krojev in odgovoriti na vprašanje: kaj še lahko naredimo pri moški obleki in obenem upoštevamo njen klasični okvir? Mislim, da veliko, če se le poigramo z različnimi ovratniki, žepi in detajli.
Pri kolekciji smo tako vključili še stilske elemente, ki moško obleko ali pa samo suknjič transformirajo iz klasike v trendni izdelek in spremenijo njeno namembnost. Kombinacija s pleteninami daje dnevni pridih in zmehča stroge linije, element s kapuco in modni dodatek recikliranih torb ter nahrbtnikov pa jo približata mladim. Dodatek satena jo postavi na večerni dogodek. Z obleko želimo navdušiti in nanjo spomniti tiste, ki so se ji popolnoma odrekli.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?