Katero dišavo imate najraje? Preverite, kaj to pove o vašem značaju.
Strokovnjaki za parfume in dišave menijo, da se naše lastnosti odražajo v aromah, ki so nam všeč. Veliko teoretikov in znanstvenikov trdi, da se v parfumu, ki ga nosimo, skriva veliko več, kot se zdi na prvi pogled.
Preberite še:
- Katie Holmes že nosi čevlje, v katere bomo skočili takoj, ko se v prehodni sezoni poslovimo od natikačev in sandalov
- Pozabite na trenč, to je nepričakovana jakna, ki ga je zamenjala to prehodno obdobje
Poglejmo si, katere lastnosti naj bi bile povezane z naslednjimi aromami:
Sandalovina
Sandalovina je zelo specifična, tako kot tisti, ki jo nosijo. Če uživate v tej aromi, ste verjetno uspešni v svoji karieri in nagnjeni k perfekcionizmu. Lesne dišave odražajo zanesljive ljudi, prav tako pa so pogosta izbira za tiste, ki obožujejo avanturo in bivanje na prostem.
Citrusne arome
Citrusne arome imajo najraje samozavestni ljudje, ki so dobri voditelji ali avtoritativni ljudje z visokimi ambicijami. Če nosite citrusni parfum, potem obstaja velika verjetnost, da imate močno voljo in znate najti način, da uresničite vse, kar si zastavite.
Vodne, sveže dišave
Vodne, sveže dišave pritegnejo mirne, sproščene ljudi svobodnega duha. Ponavadi so to sanjači z neusahljivo domišljijo.
Vanilija
Vanilija je psihogeni afrodiziak, ljubitelji te arome pa so običajno polni energije, družabni, zabavni in ničesar ne jemljejo preveč resno.
Sladka vanilija je najljubša izbira ljudi, ki so vse prej kot običajni. Pogosto so divje narave in z lahkoto pritegnejo pozornost ljudi okoli sebe. Na družabnih dogodkih so velikokrat v središču zabave.
Kokos
Tisti, ki imajo radi arome kokosa, se velikokrat poistovetijo z simbolom morja. So nežni in globoki, hkrati pa tudi občutljivi in čustveni. Pogosto slabo prenašajo kritiko in nestabilna življenjska obdobja.
Pikantne arome
Bogate, težke, čokoladne in pikantne arome običajno izberejo ljudje, ki imajo radi razkošje. So polni samozavesti, sami sebe dobro poznajo in se znajo postaviti zase. Z veseljem zgrabijo vsako priložnost, ki jo ponudi življenje, včasih pa so lahko tudi malo preveč pohlepni.
Vir: Sensa.mondo.rs
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc