Z izbiro spodnjega perila si določimo počutje tistega dne.
Namen spodnjega perila sega dlje od uporabnosti in higiene - lahko je način izražanje ženstvenosti, strasti in živahnosti. Poglejte znamke spodnjega perila, s katerimi lahko osvežite svojo trenutno kolekcijo.
1. Agent Provocateur
View this post on Instagram
Agent Provocateur med ženske projecira živahen utrip predela Soho v Londonu. S svojimi do potankosti izpopolnjenimi kosi spodnjega perila prebujajo seksualnost med ženskami, občutek luksurioznosti in ljubezni do sebe. Danes je Agent Provocateur ena izmed vodilnih znamk v svetu spodnjega perila, slovijo pa tudi po oblikovanju spodnjega perila za ženske vseh postav, ras in starosti.
2. Love Stories
View this post on Instagram
Love Stories pooseblja nežnost in ženstvenost. Pri tej znamki se vse vrti okoli bralettov, ki so v njihovem najbolj značilnem dizajnu izdelani v kombinaciji svile in čipke. Verjamejo, da z izbiro spodnjega perila že zjutraj začrtamo, kakšne volje bomo čez dan in zato skrbijo, da so njihovi kosi udobni, ženstveni in estetsko dovršeni.
3. Bluebella
View this post on Instagram
Bluebella ustvarja za ženske, ki uživajo o osebnem modnem slogu do te mere, da nanj ne pozabi niti pri izbiri spodnjega perila. Najraje oblikujejo v črni in beli barvi, poigravajo se s teksturami in materiali, ki ženstvenosti perila dodajo kanček provokativnosti. Pri izbiri materialov ne pozabijo na trajnost - trudijo se, da ustvarjajo etično in okolju prijazno.
4. Hanky Panky
View this post on Instagram
Hanky Panky nagajivo združuje barvitost in udobje. Danes slovijo po izjemno udobnih in pogledu privlačnih tangicah, ki so jih začeli oblikovati že v sedemdesetih. Najbolj prepoznaven je njihov kroj spodnjic, ki v obliki črke V sega nad boke in po občutku spominja na kopalke in hlače s srednjim pasom, cena njihovih kosov pa sporoča visoko kakovost in vzdržljivost.
5. Passionata
View this post on Instagram
Passionata že z imenom sporoča svojo misijo prebujanja strasti med ženskami skozi izbrano spodnje perilo. Nastala je v začetku sedemdesetih, v času, ko so ženske ponovno in bolj intenzivno iskale načine izražanja ženstvenosti. Perilo te francoske znamke je namenjeno tistim, ki želijo nežno poudariti svoje obline z brezčasnimi kosi.
Fotografije: Profimedia in Instagram
Preberite še: 8 najbolj nepričakovanih zvezdniških parov letošnjega leta
Priporočamo tudi: V zakulisju: Pokliči me, če me moreš (dnevnik spletne urednice Mance)
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024