10 najbolj zaželjenih modnih kosov tega leta in kje jih lahko kupite

9. 11. 2020
Deli

Od čevljev do torbic, to so kosi, za katerimi norijo modna dekleta.

Če ste kaj podobni nam, bi radi vedeli, katere kose modna dekleta objavljajo na Instagramu, dodajajo na svoje sezname želja in, kar je še pomembneje, dejansko kupujejo.

Na srečo je Lystov četrtletni grafikon desetih najbolj vročih izdelkov razkril točno to. Z ogledom podatkov o iskanju, omemb na družbenih omrežjih in tistih pomembnih obvestil o razprodaji je Lyst ugotovil, kateri kosi so bili letos najbolj zaželeni in, če smo iskreni, ne vidimo, da bi naša želja po njih kmalu popustila. Če ste bili pozorni na družbena omrežja z uličnim slogom (in profilom Kendall Jenner na Instagramu), vas ne bo presenetilo, da boste na seznamu videli obleko znamke House of Sunny.

Udobje je v zadnjih mesecih leta 2020 ključnega pomena (le zakaj?), saj so na seznamu tudi natikači znamke Crocs. Morda presenetljiv dodatek k cenjeni zbirki kosov je torbica znamke Chanel, ki dokazuje, da ljudje v teh negotovih časih želijo vlagati v klasiko. Ne glede na to, ali si želite kaj privoščiti ali ste preprosto radovedni, tukaj so najbolj vroči izdelki leta 2020 do zdaj, od Pradinih natikačev do Jacquemusovega očarljivega klobučka...

1. Torba Telfar

Farcetch, cena: 254 evrov

2. Top Marine Serre

Matches Fashion, cena: 280 evrov

3. Klobuček Jacquemus

Jacquemus, cena: 95 evrov

4. Škornji Bottega Venete

Matches Fashion, cena: 890 evrov

5. Obleka House of Sunny

House of Sunny, cena: približno 110 evrov

6. Čevlji Prada s platformo

Farfetch, cena: 690 evrov

7. Usnjena obleka Ganni

My Theresa, cena: 381 evrov

8. Torbica Chanel

Farfetch, cena: 4189 evrov

9. Natikači Crocs

Crocs, cena: od 68 evrov dalje

10. Uhani Fendi

Farfetch, cena: 450 evrov

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Vse, kar morate vedeti o brazilski depilaciji doma

Priporočamo tudi: Ta barva las je sedaj najbolj moderna, narekuje Emily Ratajkowski

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc