Znamka barvitih in udobnih pletenin, ki jih od drugih ločuje kombinacija črt, geometrijskih oblik in obrisov obrazov.
Zankov je eno izmed nepogrešljivih vzhajajočih imen na newyorškem tednu mode, ki je s svojimi distinktivnimi kreacijami v svetu visoke mode že pustil svoj pečat, navdušuje pa tudi širšo potrošniško javnost. Njegova oblačila so enostavna, a efektivna popestritev garderobe, ki združuje barve s paleto različnih vzorcev, visoko modo z uličnim stilom in igrivost z eleganco. Njegova najbolj aktualna, peta kolekcija uteleša mirnost in prijetnost jeseni. Kose, predstavljene na tednu mode v New Yorku, definirajo mehkoba, romantičnost in blage barve, ki kontrastirajo do zdaj videnim vpadljivim tonom. Zankov s tem širi svoj spekter oblikovanja, a ohranja avtentično eklektičen duh znamke.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Henry Zankov
Henry Zankov je v Rusiji rojen ameriški modni oblikovalec, ki se je izobraževal na Modnem inštitutu za tehnologijo v New Yorku. Že na začetku svoje kariere je kot freelancer sodeloval z uveljavljenimi oblikovalci kot so Jason Wu, Diane von Furtenberg in Donna Karan. Leta 2017 se je povezal s Christopherjem Johnom Rogersom in Tanyo Taylor, ki svoje kreacijie prav tako individualizirata s kalejdoskopsko igro barv. Leta 2019 je Henry postal samostojni oblikovalec in ustanovil svojo modno znamko Zankov. Zasnoval jo je na podlagi barv in naravnih materialov, konkretnejše ideje za oblikovanje kosov pa črpa iz sveta okoli sebe. Navdihuje ga tisto, kar je zanj v danem trenutku relevantno; mesto, v katerem se nahaja, in kultura ter stil, ki ga zaznamujeta.
Henry danes deluje tudi kot profesor na priznani Parsons novi šoli za oblikovanje, kjer svoje znanje deli in nadgrajuje z novo generacijo modnih oblikovalcev.
View this post on Instagram
O znamki
Zankov je znamka, ki temelji na dobrem počutju, inkluzivnosti in enostavnosti ter na elementih udarne ulične visoke mode. Njihove prepoznavne pletenine izžarevajo eksperimentalno usmerjenost znamke, ki ne sledi pravilom in se ne omejuje z okvirji klasičnega minimalizma ali družbenih konvencij. Zankov gravitira k fluidnosti in pooseblja modo brez restrikcij. Oblačila so spolno nevtralna in s tem spodbujajo k večji odprtosti in enakosti. Ta aspekt znamke se tesno povezuje s queer gibanjem, ki se prav tako zavzema za svobodo in brezkompromisno samoizražanje.
Zankov je postal tudi promotor t.i. dopaminskega oblačenja – ideje, da lahko preko oblačil izboljšamo svoje počutje. Po Henryjevih besedah so barve tiste, ki imajo transformativno moč in direkten vpliv na nas. Lahko nas pomirjajo, opogumljajo, osrečujejo. Preko kombiniranja različnih barv in vzorcev želi Zankov stopiti iz okov pričakovanega ter v ljudeh vzbuditi veselje in iskrivost. Poudarja, da oblačenje v barvite kose ni neprofesionalno, da lahko krilo obleče tudi moški in da zanimivi vzorci niso namenjeni le mladim. Zankov tako ruši modne mentalne zadržke pred barvami, starostjo in spolom ter preskakuje arbitrarne pregrade stereotipov, ki nas omejujejo pri izbiri oblačil. S svojimi kolekcijami je že ustvaril distinktiven vizualni jezik znamke, temelječ na barvitosti, radoživosti in sprejemanju drugačnosti. Njegovi kosi poživijo osnovne, monotone outfite in nam vlijejo občutek, da je v modi možno in dovoljeno vse.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Trajnostnost
Zankov daje velik poudarek na uporabljene materiale in trajnostnost. Naravna vlakna, kot so alpakina volna, viskoza in merino volna, oblikovane s posebnimi tehnikami vodoravnega pletenja, so tehnični temelj znamke. Njena okoljska ozaveščenost je hkrati odgovornost in priložnost za širši pogled na modno industrijo in produkcijske procese. Zankov začetni material pridobi od preverjenih virov, ki spoštujejo živalske pravice in tradicionalno znanje večgeneracijskih obrtnikov. Ustvarjati želi kose, ki bodo prestali test časa, ki jih bomo cenili in v katerih bomo dolgotrajno uživali.
View this post on Instagram
Zankov v vsakdanje kose vliva igrivost in žar, dodaja jim kanček neprisiljene in svojevrstvene drznosti ter osebnosti. Med raziskovanjem barv in oblik uspe najti popolno ravnotežje med lahkotnim udobjem in posebnimi, zapomnljivimi kosi. Sama znamka pa je več kot le zbirka ekspresivnih kosov blaga. Je ideja o načinu življenja. Poudarjene vrednote svobode, trajnosti in zadovoljstva se odražajo v njegovih oblačilih in, kot upa, tudi v ljudeh, ki jih nosijo.
Pripravila: Lara Lovrič
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Kako deluje jajčna dieta: Z izgubo 9 kg v 2 tednih jo je proslavila Margaret Thatcher, to pa je jedilnik, ki si ga obvezno prepišite!
Priporočamo tudi: "Za eno leto sem se popolnoma odrekla spolnemu življenju": Iskrena izpoved 30-letne ženske in vsa njena globoka spoznanja
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji