Prihajajoča jesen razkriva nova sodelovanja.
Potem, ko nas bo tudi v Ljubljani novembra presenetil Jimmy Choo, pa sta Topshop in Target pokazala najnovejši sodelovanji z znanima modnima oblikovalcema. Britanska blagovna veriga bo septembra bogatejša za stvaritve Christopher-ja Kane-a. Target pa bo ameriškem trgu predstavil kolekcijo Anne Sui, dostopno tudi tistim, z malo bolj plitkim žepom.
Topshop in Christopher Kane
Pri Topshopu so končno razkrili jesensko kolekcijo priznanega britanskega modnega oblikovalca Christopherja Kanea, ki bo na voljo od septembra dalje. Za dizajnerski kos bo potrebno odšteti okoli 40 evrov za šal do približno 220 evrov za obleko. Linija oblikovana posebno za trgovsko verigo vsebuje 39 kosov, s pripadajočimi čevlji in torbicami.
Anna Sui predstavlja Gossip girl
Septembra pa bo na prodaj še ena kolekcija, ki je nastala izpod rok znanega oblikovalca po dostopnejših cenah. Anna Sui predstavlja linijo oblačil za Target, katere inspiracija so dekleta iz serije Gossip Girl. Za kose oblačil po navdihu Serene, Blair, Vanesse in Jenny bo potrebno odšteti manj kot 150 dolarjev. Na voljo od 10. septembra. Žal le čez lužo. Oblačila pa bodo naprodaj v trgovini, ustvarjeni posebno za to kolekcijo. Lokacija: New York.
Prva naloga Husseina Chalayana
Ko se srečata visoka moda in šport, je rezultat Urban Mobility. Linija oblačil, ki je nastala pod taktirko oblikovalca Husseina Chalayana. Prva kolekcija novega kreativnega direktorja za športno znamko Puma bo na voljo od februarja prihodnje leto. Videz človeka v gibanju, čeprav stoji na miru. Videna je oblikovalčeva težnja vpeljavanja novih tehnologij v novo športno linijo. Cena? Med 40 za majčko s kratkimi rokavi do 250 evrov za najdražji kos.
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc