Naužijte se boemske barve lepote, skrite v čudovitih kreacijah modne znamke Etro in si oglejte najlepše modne videze

Teden mode v Milanu nas je že prepričal z mnogimi čudovitimi kreacijami, tokrat pa nas modna znamka Etro popelje v čisto nov svet. Prepustili se bomo barvitim kombinacijam, čudovitim boemskim vzorcem, žametnim kreacijam, ki pa nikakor ne pozabljajo na eleganco in pravo mero ženstvenosti. Če menite, da kolekcija izrazito stavi samo na zemeljske tone, se pustite presenetiti in počakajte na nianse, ki vas morda presenetijo. Etro je svojo kolekcijo otvoril s čudovito dolgo obleko, ki ji ne zmanjka detajlov v barvah, ki dopolnijo njeno estetsko noto, zopet vidimo pletenje in resice, ki se prepletajo v čudoviti gorčični barvi. 

Slika 1/21

V fotogaleriji si oglejte najlepše modne videze te jeseni in zime.

Profimedia

Tokrat se je Veronica Etro ustvarjanja svojih estetsko dovršenih kreacij lotila na povsem drugačen način. "Želela sem izstopiti iz svojega telesa in pogledati na stvari s povsem drugega zornega kota," je začela pripovedovati svojo modno zgodbo Veronica Etro. "Tako sem si predstavljala, da bodo čez dvesto let na naše modne arhive naleteli vesoljci in jih gledali z mikroobjektivom, ki vse nekako približa in razstreli. Tukaj pa sem želela pustiti svojo dediščino". 

Dediščina podjetja Etro sega namreč od družinskih korenin v Italiji v hipijevskih poznih 60. letih prejšnjega stoletja do sloga šalov, poimenovanega po škotskem mlinarskem mestu, ki je v 19. stoletju iz prilaščanja dragocene tkanine, katere kultura pripada kašmirju, ki je včasih bohotil med Indijo in Pakistanom, naredilo velik britansko kolonialni modni posel in sicer vsem dobro poznani vzorec paisley.

Veronica Etro se je spopadla z izzivom, kako svojo bogato dediščino posodobiti in preoblikovati, v zapuščini poudariti ženstvenost in moč, ter razširiti obseg tega, kar lahko njena blagovna znamka pravzaprav je, ne da bi pri tem izgubila svoj osebni značaj. "Etro je bila blagovna znamka življenjskega sloga," je dejala v zakulisju. "Mislim, da je njena moč v tem, da ima močno identiteto, hkrati pa pušča ženskam možnost interpretacije, individualnosti in personalizacije. Gre za to, kako lahko sprejmemo različne osebnosti - nikoli nisem želela, da bi bila znamka homogena, da bi zgolj ustvarjala neke vrste uniform", je dejala.

Tokrat je potovala od boho umetniško-obrtniških pletenin do bombažnih jopičev iz 80. let s puhasto silhueto, in nas popeljala do čudovito izraznih kosov, kot so hlačni kostimi iz čudovitega žameta 70. let in vitkih oblekah iz črnega satena s poševnim izrezom. Vzorec Paisley se je pojavil v različnih grafičnih oblikah - izrazito viden in povečan (kot je opisala oblikovalka), da je bil videti kot podloga z živalskim potiskom na njeni čudoviti aviator jakni, ali dekonstruiran na "harlekinske" elemente, ki so se ponavljali na živo rožnatem žametnem suknjiču in polprosojni obleki iz šifona.

Svoj estetski ansambel je oblikovalka poimenovala Etro Remix. Z izrezanimi zgornjimi deli, modrčki in bodiji ter veliko videne kože, so bili stajlingi nedvomno še en korak na poti namere znamke, da se dotakne druge generacije in bogato naslovi moč ženske. 

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Blumarine je svojo kolekcijo za jesen in zimo zapeljal v idilično elegantne dimenzije. Oglejte si najlepše modne videze

Priporočamo tudi: Pradina kolekcija za jesen in zimo 2022 ženski ponovno vrača moč. Oglejte si izjemno kolekcijo

Najbolj brano