Na kratko: Gisele, Matthew, Vespa, YSL

2. 2. 2009

Kratke novice iz sveta mode.

Gisele nov obraz pri Rampage

Ameriško podjetje Rampage je objavilo, da bo manekenka Gisele Bundchen zamenjala Petro Nemcovo v njihovi prihajajoči kampanji.

Reklamno kampanjo z brazilsko lepotičko je posnel Mario Sorrenti na Beverly Hillsu, poleg bazena. Rampage je navdušen, ker ga predstavlja tako pomembno lice. Predstavnik podjetja jo je opisal kot "utelešenje Rampageove ženske - lepa, seksi, samozavestna in neodvisna."

Gisele je v svoji karieri predstavljala že več kot 20 mednarodnih znamk, med katerimi najdemo imena kot so Christian Dior, Balenciaga, Versace, Dolce & Gabbana in Louis Vuitton.

Matthew Williamson kot maneken

Modni oblikovalec Matthew Williamson se bo preizkusil v novi vlogi - manekenstvu.

Kreator je postal, skupaj z manekenko Dario Werbowy, obraz njegove prihajajoče kampanje moške in ženske kolekcije oblačil ter dodatkov za švedsko znamko H&M.

Fotografije para je v Mehiki posnel fotograf Solve Sundsbo.

Modna Vespa

Vespa in Paul & Joe sta skupaj ustvarila dizajn za omejeno količino Piaggiovih skuterjev, katerih inspiracija so valovi ter riba koi. Ustanoviteljica Sophie Albou, je prenesla osebnost znamke Paul & Joe v legendarni skuter, ter ustvarila omejeno serijo modnih Vesp.Skuterji bodo na voljo od marca 2009.

"Ta dizajn je bil vzet z naše hišne kolekcije za pomlad - poletje 2009, ki temelji na simbolu ribe s tradicionalnega Maori tatuja."

Znamenita kolekcija na avkciji

Pierre Berge, življenjski partner pokojnega Yvesa Sainta Laurenta, bo prodal kolekcijo umetniški del, ki sta jo z Yvesom dopolnjevala več kot 30 let. Ena najbolj prestižnih in zaželenih privatnih umetniških kolekcij (skupaj štele 730 kosov, med njimi najdemo dela Picassa, Mondriana in Matissa) bo prodana na dražbi, ki bo potekala od 23. do 25. februarja v pariški Grand Palais pod organizacijo Christie's.

"Italijani ne delajo oblek, ampak samo špagete. Versace je nihče in sedaj je mrtev. In Cavalli ni nič boljši, " je samo ena izmed njegovih znamenitih izjav o trenutni modni industriji, katere so dvignile kar nekaj prahu.