Kratke novice iz sveta mode.
Seksi rokoborba
Vrhunski manekenki Naomi Campbell in Linda Evangelista sta, opremljeni z visokimi petami, zavzeli bojne položaje za italijansko modno hišo Dsquared? .
Fantastična modela sta agresijo spremenila v poželjivo in glamurozno. Za snemanje reklamne kampanje pomlad – poletje 2009 oblikovalskega para Deana in Dana Catena, znanega po svojih modnih revijah, nabitih z energijsko eksplozijo ter seksualnim apelom, je bil zadolžen Steven Meistel. Čeprav ima Naomi že 38 let, Linda pa je še pet let starejša, pa sta še vedno zelo zaželeni manekenki modnih pist ter reklamnih kampanj. Tako še vedno veliko modnih hiš, v poplavi mladih manekenk, raje izbere prekaljene mačke.
Mylin nov model
Manekenka Poppy Delevigne je postala nov obraz spomladanske kampanje linije spodnjega perila Myla.
Poppy je zamenjala model Lydio Hearst, katera je bila glavna igralka jesenskih reklam.
Kampanjo je posnela sestra priznanega fotografa Maria Sorrentija, Vanina. Inspiracijo za fotografije je našla v romantičnih sedemdesetih prejšnjega stoletja. Rojena Londončanka, ki je svoje mesto zamenjala z New Yorkom, je v preteklosti nastopala v reklamni kampanji za Anyo Hindmarch ter Bamford & Sons. Slikovno gradivo je bilo prejšnji teden razkrito v Mylini trgovini v Londonu.
Moška v črnem
Dolce in Gabbana se vračata na filmska platna.
Modna oblikovalca sta se pridružila izjemni igralski ekipi, kjer se znajdejo imena kot so Daniel Day-Lewis, Marion Cotillard, Judi Dench, Kate Hudson, Nicole Kidman, Penélope Cruz, Stacy “Fergie” Ferguson in Sophia Loren. V filmu Roba Marshalla Nine bosta italijanska modna provokatorja odigrala vlogi duhovnikov. Glasbeni film, posnet po broadwayskem muziklu Federica Fellinija 8 1/2 z leta 1982, bo na ogled od meseca novembra. Oblikovalski duo so v Rimu, med pavzo med prizori, ujeli paparaci v črnih, duhovniških oblačilih. Pred dobrimi štirinajstimi leti pa sta se dizajnerja že znašla v igralskih vodah. Priložnost jima je dal Giuseppe Tornatore, v filmu L’Uomo delle stelle (The Star Maker). Film je bil nominiran za Oskarja v kategoriji Najboljši tujejezični film. Domenico je v filmu zaigral v vlogi kmeta, Stefano pa fotografa.
Barbie in Hello Kitty glavni zvezdi tedna mode v New Yorku
Kultni lutki Barbie in Hello Kitty sta postali glavni tarči modnih oblikovalcev.
Razlog tiči v praznovanju 50. rojstnega dne najbolj znane blondinke, katera je velja za najljubšo igračo vseh deklic, preden te stopijo v puberteto.
Za oblačila bo skrbelo 30 oblikovalcev. Barbie bo svoja nova oblačila pokazala na modni reviji 14. februarja v Bryant Parku, medtem ko bo njena mačja prijateljica to čast dobila tri dni kasneje. Glavni sponzor modne revije Hello Kitty je kozmetični gigant MAC, ki je pred časom lansiral novo kozmetično linijo Hello Kitty. Medtem, ko je Barbie že znana modna ikona, pa njena mlajša štiriintridesetletna prijateljica Hello Kitty zadnje čase vse bolj navdušuje modne keatorje. Lansko leto je Barbie nosila oblačila modne hiše Dior, ki jih je zanjo oblikoval sam John Galliano, fotografije pa so bile ekskluzivno objavljene v modni Bibliji, Vogueu.
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci