Kratke novice iz sveta mode.
Labodji spev
Karl Lagerfeld obožuje vse zvrsti umetnosti in njegova sodelovanja vedno obrodijo nekaj neverjetnih kreacij.
Zadnji v bogati zbirki je tutu, ustvarjen za primabalerino Eleno Glurdjidze. Balerina angleškega nacionalnega baleta bo plesala v legendarnem baletu 'The Dying Swan', posvečen ruskim baletnikom. Svoj debi bo Umirajoč labod doživel v Londonu, nato pa si ga bodo lahko ogledali obiskovalci vseh svetovno priznanih teatrov. Oblačilce je bilo ustvarjeno v Chanelovi najbolj znani delavnici Lamairé, narejeno iz tila in več kot 2500 peresi.
Matthew Williamson znova v Londonu
Matthew Williamson se vrača v London.
Bolj natančno na londonski teden mode, po nekaj sezonah na brveh New Yorka. Britanski oblikovalec se bo tako pojavil v Veliki Britaniji septembra meseca, ko bo predstavil kolekcijo za pomlad-poletje 2010, kjer bodo slavili 25. letnico obstoja tega priznanega modnega tedna. Ravno tako pa se v London seli še znamka Burberry Prorsum, ki je bila prejšnja leta stalna gostja Milana.
Dragulji Ferré
Gianfranco Ferré bo predstavil kolekcijo nakita, ki ga je ustvaril z draguljarno Damiani.
Debitantska predstavitev teh nepogrešljivih ženskih modnih dodatkov bo septembra meseca na milanskem tednu mode. Cene nakita pa naj bi se gibale med povprečno slovensko delavsko in menedžersko plačo.
Reklamne kampanje
Po Louisu Vuittonu, ki je za jesensko kampanjo ponovno najel Madonno in fotografa Stevena Meisela, so se tudi pri Versaceju odločili za preverjeno formulo.
Tako obraz njihove jesenske kolekcije ostaja najbolje plačana manekenka zadnjega leta, Gisele Bundchen, ki pa po pričanju njenega moža Toma Bradyja (še) ni noseča.
Spremembe se obetajo pri blagovni znamki Mango, kjer je večletno zaščitno lice gospodično Cruz, zamenjala prelepa Scarlett Johansson. Fotograf kampanje pa je Mario Sorrenti.
Svojo reklamno kampanjo za Givenchy pa je že posnela Adriana Lima. Manekenka bo, ko bodo fotografije uzrle luč sveta, že z zaobljenim nosečniškim trebuščkom.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc