H&M-ova Brasserie Hennes se vrača in razkriva čarobnost praznikov s slavnimi obrazi (zagotovo jih poznate)

3. 11. 2022
Deli
H&M-ova Brasserie Hennes se vrača in razkriva čarobnost praznikov s slavnimi obrazi (zagotovo jih poznate) (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

H&M vas vabi na praznovanje v čarobni svet Brasserie Hennes, ki se je za praznike spremenil v snežno pokrajino, navdihnjeno z diskom - je prijetna, vabljiva in prekipeva od prazničnega navdušenja. Igralka Chloë Sevigny in glasbenik Anderson Paak za to sezono v H&M-ovi bleščeči novi kolekciji žarita kot zvezdi. 

V praznični kolekciji H&M J/Z22 se vse blešči in sije - to je prava stilska pravljica, ki z neustavljivimi barvami in teksturami spodbuja samozavest. Kolekcija se osredotoča na zabavo, ključni kosi pa so prefinjeni in vključujejo nežno roza obleko, roza bleščečo obleko z dolgimi rokavi, črno obleko z resicami in elementi bleščic ter srebrno obleko z visokim izrezom in bleščicami. Črna obleka z resicami, mini obleka z bleščicami v mornarsko modri barvi ter set s skrajšanim puloverjem in krilom z resicami so dodatni omembe vredni kosi. Izraziti modni dodatki, kot so bleščeč naglavni kos s kristali, drzni roza uhani s kristali in modrček s kristali, želijo biti v središču pozornosti. Bleščeče pete s platformo, črni škornji nad koleni s peto in roza čeveljci so idealni za plesišče.

Kampanja, ki jo je režiral Bardia Zeinali, je drugo poglavje iz sveta Brasserie Hennes. Čarobna praznična pravljica po uspešnem jesenskem obisku, v katerem sta med drugim nastopila Anderson Paak in Chloë Sevigny skupaj z modeli Palomo Elsesser, Jill Kortleve, Adut Akech Bior in Jordanom Barretom.
 
“V veselje mi je bilo delati s temi čudovitimi ženskami Palomo Elsesser, Jill Kortleve, Adut Akech Bior, Miko Argañaraz in Mono Tougaard za to H&M-ovo kampanjo. Plesati in se smejati sredi zimske čudovite dežele je bil pravi užitek.” - Chloë Sevigny, igralka.
 
 
” V čarobnem svetu Brasserie Hennes sem se odlično zabaval s H&M-om in neverjetno igralsko zasedbo. Gre za življenje v trenutku in resnično praznovanje življenja z ljudmi okoli sebe, še posebej v tem letnem času. To me je resnično spravilo v praznično vzdušje.”, - Anderson Paak, glasbenik. 
 
Nekaj kosov iz kolekcije si lahko ogledate spodaj.

 

Kampanja bo objavljena 10. novembra 2022, kosi kolekcije pa bodo na voljo v prodajalnah in na hm.com.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc